تزریق فیلر چانه | مزایا و هزینه

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تزریق فیلر چانه
18
شهریور

تزریق فیلر چانه | مزایا و هزینه


زیبایی یکی از دغدغه های غریزی هر انسانی است. در طول زمان همواره معیارهای زیبایی تغییر کرده و امروزه فک زاویه دار برای بانوان و آقایان یکی از معیارهای زیبایی به شمار می رود.

هر آنچه باید درباره فیلر چانه بدانید

جهت فرم دهی چانه از تزریق فیلر چانه استفاده شده و در این روش فرم دهی، هیالورونیک اسید به عنوان ماده پُر کننده مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم به فکر از بین بردن چین و چروک های صورت و تزریق چانه هستید و می خواهید بهترین دکتر تزریق فیلر چانه را بشناسید و بدانید فیلر چانه چیست ؛ توصیه میکنم این مقاله را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

فیلر چانه چیست؟

فیلر چانه یک نوع فیلر یا ژل پرکننده است که به منظور بهبود شکل و تعریف چانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژل‌های پرکننده معمولاً حاوی مواد هیالورونیک اسید هستند و به عنوان جایگزین غیرجراحی برای جراحی‌های زیبایی چانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از این روش برای فرم دهی چانه استفاده شده و باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود. در تزریق فیلر چانه مقداری از هیالورونیک اسید به مناطق خاصی از چانه تزریق شده و موجب از بین رفتن چین و چروک های عمیق می شود. با استفاده از این روش بخش های مختلف صورت با هم هماهنگ شده و زاویه فک و چانه تشکیل خواهد شد.

استفاده از فیلر چانه به افراد امکان می‌دهد تا به تغییرات مطلوب در چانه خود دست یابند. از مزایای استفاده از فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون جراحی: استفاده از آن به افراد این امکان را می‌دهد که بهبود شکل چانه خود را بدون نیاز به جراحی انجام دهند.

زمان بازیابی کم: بازیابی پس از تزریق فیلر چانه معمولاً سریع است و افراد می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود زودتر بازگردند.

تغییر دهنده شکل و تناسب چانه: به افراد امکان می‌دهد تا شکل چانه خود را تغییر دهند و به تعریف و تناسب بهتری دست یابند.


بیشتر بخوانید


این روش به یک دوره نقاهت نیاز دارد تا بهبود پیدا کند. بنابراین باید این دوره نقاهت که با کمی درد همراه است را در نظر داشته باشید.

نمونه تزریق فیلر چانه

تزریق فیلر چانه چیست؟

یک روش غیرجراحی برای بهبود شکل و تعریف چانه است. در این روش، ژل پرکننده (معمولاً حاوی مواد هیالورونیک اسید) به دقت در منطقه چانه تزریق می‌شود تا به تناسب و تعریف بهتری در این منطقه دست یابید.

مراحل تزریق فیلر عبارتند از:

مشوره پزشکی: در مرحله ابتدایی، شما با پزشک خود مشوره می‌کنید تا تغییرات مورد نظر و تعیین نیاز به تزریق فیلر چانه را بررسی کنید.

آماده‌سازی محل: منطقه چانه تمیز می‌شود و ممکن است با مواد موضعی مخصوص بیهوشی محلی انجام شود.

تزریق فیلر: ژل پرکننده به دقت در محل چانه تزریق می‌شود تا به تغییرات دلخواه دست یابند.

مدل‌سازی و تنظیم: پس از تزریق، پزشک شما از فیلر برای مدل‌سازی و تغییر شکل چانه به شکل مطلوب استفاده می‌کند.

تنظیمات دقیق: تنظیمات دقیق‌تر در محل تزریق فیلر برای ایجاد شکل و تعریف مطلوب انجام می‌شود.

پس از تزریق فیلر چانه، ممکن است تورم و التهاب موقت در منطقه مورد تزریق رخ دهد که به طور عمومی در چند روز بهبود می‌یابد.

چه کسانی باید فیلر چانه انجام دهند؟

اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در تهران هستید؛ ابتدا باید بدانید که فیلر چانه چیست و چه کسانی برای انجام تزریق چانه اولویت دارند.

افرادی که پوستشان افتادگی دارد.

کسانی که در قسمت چانه چین و چروک های عمیقی دارند.

کسانی که چانه هایشان عقب رفتگی دارد.

کسانی که از مشکل غبغب آویزان رنج می برند.

کسانی که فرم صورت خود را به دلیل عدم هماهنگی، چاقی و.. دوست ندارند.

این افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران و تحت نظر بهترین دکتر تزریق فیلر چانه از این روش استفاده کرده و به صورت دلخواه خود دست پیدا کنند.

فیلر چانه

تزریق فیلر چانه چگونه انجام می شود؟

در این روش ابتدا با استفاده از بی حسی موضعی قسمت مورد نظر را بی حس کرده و سپس هیالورونیک اسید یا مواد پر کننده مرغوب دیگر را در قسمت های مختلف در دو طرف چانه تزریق می کنند. این روش ممکن است همراه با درد بوده و مدتی را هم به عنوان دوره نقاهت باید بگذرانید.

پس از گذشت 4 الی 6 هفته، بنا به صلاحدید پزشک متخصص باید جهت ترمیم فیلر به مطب بروید. البته توجه داشته باشید که مدت زمان ترمیم باید با توجه به نظر پزشک بوده و نباید زودتر یا دیرتر در این زمینه اقدام کنید.

تزریق فیلر نیازی به بیهوشی کامل ندارد و با یک بی حسی موضعی قابل انجام است با این حال احتمالا پس از تزریق فیلر چانه مقداری خونمردگی، کبودی یا تورم در اطراف ناحیه فیلر زده شده مشاهده کنید. این موارد طبیعی هستند و پس از مدتی از بین خواهند رفت.

عوارض فیلر چانه

همانند هر روش زیبایی دیگر، ممکن است با عوارض و ریسک‌هایی همراه باشد. برخی از عوارض و ریسک‌های ممکن به شرح زیر هستند:

ورم و التهاب موقت: پس از تزریق فیلر ، ممکن است در منطقه تزریق ورم و التهاب موقتی ایجاد شود. این وضعیت معمولاً در چند روز بهبود می‌یابد.

آبکی شدن منطقه تزریق: در برخی موارد، منطقه تزریق فیلر ممکن است آبکی شده و باعث ایجاد احساس غیرطبیعی در چانه شود. این وضعیت ممکن است نیاز به تصحیح داشته باشد.

عوارض حسی: ممکن است برخی از افراد احساس درد، سوزش، خارش یا حساسیت در منطقه تزریق فیلر چانه کنند.

خونریزی و پخش عروق: تزریق فیلر ممکن است باعث خونریزی یا پخش عروق در منطقه تزریق شود که به موارد جلوگیری و مداخله‌های پزشکی نیاز داشته باشد.

ندوات و نقاط کرم‌گیری: در برخی موارد، تزریق فیلر ممکن است منجر به ایجاد ندوات (گره‌ها) یا نقاط کرم‌گیری در منطقه چانه شود.

بی‌خوابی و تغییر در حرکات عضلانی: تزریق فیلر ممکن است باعث تغییر در حرکات عضلانی چانه شود و در موارد نادر به بی‌خوابی در منطقه چانه منجر شود.

تغییر در شکل و ماندگاری نهایی: ماندگاری و شکل نهایی تزریق فیلر چانه ممکن است متغیر باشد و نیاز به تجدید تزریق داشته باشد.

عوارض نادر: عوارض نادرتری نیز ممکن است اتفاق بیافتد، مانند عفونت، تحریک مناطق حساس، یا تحولات غیرمطلوب در شکل چانه.

به منظور کاهش ریسک‌ها و حفظ سلامت، اهمیت دارد تزریق فیلر چانه توسط یک پزشک متخصص و مجرب و در محیط بهداشتی واقعی انجام شود. قبل از تزریق، مشوره دقیق با پزشک خود را دریافت کرده و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.

bigstock-Beautiful-Woman-Gets-An-Inject-394508306-e1643358829494

تزریق فیلر چانه چه مزایایی دارد؟

پیش از اقدام به تزریق فیلر باید مزایای آن را بدانید. در ادامه به بررسی مواردی از مزایای تزریق فیلر در چانه خواهیم پرداخت.

فرم فک و چانه و صورت اصلاح شده و دو طرف آنها هماهنگ خواهد شد.

چین و چروک های اطراف چانه از بین خواهد رفت.

موجب سفتی پوست می شود.

حالت افتادگی غبغب رفع خواهد شد.

صورت فرم ظریف و جذابی به خود می گیرد.

علائم پیری از بین می رود.

مشکل عقب بودن چانه برطرف خواهد شد.

صورت در حالت های مربعی، تیز یا کوچک فرم می پذیرد.

تزریق فیلر یک روش آسان و سریع است.

فک به شکل وی طراحی خواهد شد.

عوارض تزریق فیلر چانه چیست؟

علاوه بر مزایای تزریق فیلر باید از معایب و عوارض آن هم باخبر باشید تا با یک دید درست و آگاهانه اقدام به این کار کنید.

در صورتی که برای تزریق فیلر به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید؛ تزریق فیلر هیچگونه عوارض و معایبی نخواهد داشت. این یک روش آسان، راحت و بی خطر بوده که چهره ای دوست داشتنی برایتان به ارمغان می آورد.

با این حال در صورتی که نزد بهترین دکتر تزریق فیلر چانه نروید، ممکن است عوارض و مشکلاتی را برایتان به همراه داشته باشد.

در صورتی که فیلر از مسیر نادرستی انتقال داده شود، چانه دچار کجی خواهد شد.

نمی توان هر نوع فرو رفتگی را با استفاده از فیلر چانه حل کرد.

در صورت عدم رعایت بهداشت، ممکن است در محل تزریق عفونت ایجاد شود.

باید از مواد پُر کننده استاندارد و مرغوب استفاده شود در غیر این صورت مشکلاتی را برای سلامتی شما ایجاد خواهد کرد.

اصلاح فرم چانه

فیلر چانه چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری فیلر معمولاً متغیر است و می‌تواند به مدت زمانی مختلف دوام داشته باشد. مدت زمانی که یک فیلر چانه می‌تواند دوام داشته باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

نوع فیلر: نوع فیلر مورد استفاده تاثیر مهمی بر ماندگاری دارد. ژل‌های پرکننده مختلف ممکن است دارای ماندگاری متفاوت باشند. برخی از فیلرها ماندگاری کمتری دارند و باید بیشتر تجدید شوند، در حالی که دیگران ممکن است تا 2 سال یا بیشتر دوام داشته باشند.

سرعت جذب اسید هیالورونیک: برخی از افراد اسید هیالورونیک را سریع‌تر جذب می‌کنند تا فیلر زودتر جذب و تخلیه شود.

رفتار فردی و متابولیسم: متابولیسم و رفتار فیزیکی هر فرد می‌تواند تأثیرگذار باشد. برخی افراد ممکن است به دلیل متابولیسم سریع‌تر فیلر را از بدن خارج کنند.

محافظت از نور خورشید و مراقبت پوستی: مصرف مناسب از محصولات ضد آفتاب و مراقبت‌های پوستی می‌تواند ماندگاری فیلر چانه را تا حدودی افزایش دهد.

تزریق اصولی و تجدید تزریق: تزریق اصولی توسط پزشک و انجام تجدید تزریق در زمان مناسب می‌تواند ماندگاری را بهبود دهد.

معمولاً، ماندگاری فیلر چانه تا 6 ماه تا 2 سال می‌تواند دوام داشته باشد. میزان ماندگاری دقیق باید با پزشک مورد مشوره و تصمیم گیری به اشتراک گذاشته شود، و تصمیم به تجدید تزریق بسته به نیاز و اهداف شخصی انجام می‌شود.

با این حال مشاهده تاثیر فیلر چانه نیاز به 14 روز دارد تا این اثر مشخص شود. با این حال تزریق فیلر چانه نسبت به سایر روش های زیبایی صورت، سریع تر نتیجه را معلوم خواهد کرد.

این روش یک صورت طبیعی برایتان به همراه داشته و در صورت مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

تزریق فیلر در چانه حدود 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته و پس از آن باید برای ترمیم به پزشک متخصص مراجعه کنید. البته این مدت زمان بنا به نظر پزشک قابل تغییر است.

آیا تزریق فیلر چانه برای بانوان بالای 40 سال مناسب است؟

یکی از مشکلاتی که بانوان بالای 40 سال با آن روبرو هستند، مشکل افتادگی غبغب و چین و چروک هایی است که در اطراف فک و چانه تشکیل می شود. شما می توانید با استفاده از روش تزریق فیلر چانه، تحلیل رفتگی های چانه را جبران کرده و چین و چروک های موضعی را از بین ببرید.

همچنین آقایان بالای 40 سال می توانند از روش تزریق فیلر چانه برای از بین بردن چین و چروک های عمیق پوست استفاده کنند.

تزریق فیلر چانه در افراد زیر 40 سال بیشتر به دلیل هماهنگ نبودن فرم صورت، عقب بودن چانه یا کوچک بودن چانه صورت می گیرد.

مراقبت های بعد از فیلر چانه

مراقبت‌ های بعد از تزریق فیلر مهم هستند تا به عملکرد بهتر و کاهش عوارض موقت کمک کنند. در ادامه تعدادی از مراقبت‌های معمول بعد از تزریق فیلر آورده شده است:

آرامش و استراحت: پس از تزریق فیلر چانه، به منطقه تزریق استراحت دهید و فعالیت‌های سنگین نکنید. این اهمیت دارد تا تورم و ورم موقت را کاهش دهید.

استفاده از بسته‌های یخ: استفاده از بسته‌های یخ یا مواد سرد به عنوان روشی برای کاهش ورم و التهاب در منطقه تزریق مفید است. با این وجود، مواظب باشید که بسته‌های یخ را مستقیماً بر روی پوست تزریقی قرار ندهید و از حرارت مستقیم یخ جلوگیری کنید.

پیگیری و مشوره با پزشک: مهم است که پیگیری با پزشک خود داشته باشید و به دقت دستورات او را دنبال کنید. در صورت بروز هر گونه علائم غیرعادی یا عوارض، فوراً با پزشک تماس بگیرید.

پرهیز از لمس مکرر: پس از تزریق، ممکن است منطقه تزریقی حساس باشد. به لمس مکرر و فشار مستقیم در منطقه تزریقی پرهیز کنید.

استفاده از محصولات ضد آفتاب: محصولات ضد آفتاب با SPF بالا می‌توانند پوست را در مقابل اشعه‌های مضر UV محافظت کنند و از ایجاد علائم پیری زودرس جلوگیری کنند.

مراقبت‌های پوستی خاص: برخی از پزشکان ممکن است پس از تزریق فیلر، مراقبت‌های پوستی خاصی مثل محصولات مرطوب‌کننده یا آنتی‌آکسیدان به شما توصیه کنند. این مراقبت‌ها ممکن است به بهبود و ماندگاری نتایج کمک کنند.

پیگیری تزریق مکمل (در صورت لزوم): در مواردی که نتیجه تزریق اولیه ناتوان‌کننده یا غیرقابل قبول باشد، ممکن است به تزریق مکمل نیاز باشد. این مسئله را با پزشک خود مطرح کنید.

مهمترین نکته این است که با پزشک خود در مورد مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر چانه مشوره کنید تا نتیجه مطلوب و بدون عوارض تا حد امکان تضمین شود.

48

قیمت فیلر چانه

قیمت تزریق فیلر متغیر و ممکن است بسته به موارد مختلف از جمله مکان جغرافیایی، تخصص پزشک، نوع و تعداد فیلر مورد استفاده، میزان تزریق و نیازهای فردی متفاوت باشد. به طور معمول، قیمت تزریق فیلر چانه به ازای هر واحد فیلر (معمولاً میلی‌لیتر) تعیین می‌شود.

با توجه به این تفاوت‌ها، می‌توانید از پزشک یا مرکز زیبایی مورد نظر خود برای دریافت قیمت دقیق و توصیه‌های مرتبط با وضعیت شما استعلام بگیرید. همچنین، به خوبی مطالعه کنید و با توجه به بودجه و اهداف خود تصمیم به انتخاب بهتری بگیرید.

فیلر چانه و زاویه فک

فیلر چانه و زاویه فک دو روش جداگانه در زمینه زیبایی صورت هستند که هرکدام برای بهبود شکل و ظاهر چانه و منطقه زیر فک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو روش به صورت مستقل یا در ترکیب با یکدیگر می‌توانند برای ایجاد تعریف و تناسب در این دو منطقه استفاده شوند.

فیلر چانه: تزریق فیلر در منطقه چانه به منظور بهبود شکل و تعریف چانه است. این روش معمولاً با استفاده از ژل‌های پرکننده (معمولاً حاوی مواد هیالورونیک اسید) انجام می‌شود. این روش به مردان و زنان امکان می‌دهد تا به تناسب و شکل مطلوبی در چانه خود دست یابند.

زاویه فک: بهبود زاویه فک و منطقه زیر فک می‌تواند به تعریف و تناسب بهتر صورت کمک کند. این ممکن است با روش‌های جراحی مثل جراحی اصلاح زاویه فک (مثل جراحی جوانسازی فک) انجام شود.

ممکن است پزشکان در برخی موارد این دو روش را ترکیب کنند تا به نتایج بهتری در ایجاد تعریف و تناسب در منطقه چانه و زاویه فک دست یابند. هرگز قبل از انجام هر نوع روش زیبایی، مشوره دقیق با پزشک ماهر و معتبر در این زمینه را دریافت کنید

سخن پایانی

فیلر چانه یکی از روش‌های زیبایی موجود است که به مردان و زنان این امکان را می‌دهد تا شکل و تعریف چانه خود را بهبود دهند. این فناوری پیشرفته به طور غیرجراحی و با بازیابی سریع، ایجاد تغییرات جذاب در صورت مشتاقانه استفاده می‌شود.

اگر شما به تغییراتی در منطقه چانه خود علاقه دارید، مشوره با یک پزشک متخصص و معتبر در زمینه فیلر می‌تواند به شما کمک کند تا به نتایج دلخواه خود دست یابید و برای تجربه زیبایی مطمئن و مطلوبتری آماده شوید.

در این مقاله به بررسی مهم ترین نکات و متداول ترین سوالاتی که درباره فیلر چانه وجود دارد پرداختیم. برای مشاوره در زمینه تزریق فیلر چانه با کارشناسان ما در ژاوا کلینیک در تماس باشید.

سوالات متداول

آیا فیلر چانه درد دارد؟

فیلر چانه با بی حسی موضعی یا لیدوکائینی که در بعضی از ژل ها وجود دارد درد آن قابل تحمل است و بعضا خیلی از افراد دردی حس نمیکنند.

برای چانه چند سی سی ژل نیاز است؟

برای تزریق فیلر چانه حداقل 1 سی سی ژل نیاز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید