هیرفیلر یا پی آر پی، کدام بهتر است؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
هیرفیلر یا پی آر پی
26
خرداد

هیرفیلر یا پی آر پی، کدام بهتر است؟


ریزش مو (آلوپسی) یکی از بیماری های رایج در مردان است که البته احتمال دارد در خانم ها نیز دیده شود.

هر کسی ممکن است در طول زندگی به دلایل مختلفی، موهای سر خود را از دست بدهد و به فکر استفاده از روش هایی مثل کاشت مو، هیرفیلر یا پی آر پی برای رفع این مشکل بیفتد.

ریزش مو می تواند ناشی از وراثت، تغییرات هورمونی، ابتلا به بیماری های خاص یا به علت روند طبیعی افزایش سن یا پیری باشد. ریزش مو همچنین می تواند موقت یا دائمی، برگشت پذیر یا غیر قابل برگشت باشد.

اگر برای درمان ریزش مو به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید، احتمالا متخصص پوست و مو پس از معاینه اولیه و تشخیص علت ریزش مو، بهترین روش درمان را به شما معرفی خواهد کرد.

با توجه به استقبال گسترده ای که از بهترین برند هیرفیلر یا پی آر پی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران شده است، در این مقاله نحوه استفاده از هیر فیلر دکتر CJY وPRPرا برای درمان ریزش مو به شما معرفی می کنیم و درباره هزینه هیرفیلر یا پی آر پی نیز توضیحاتی خواهیم داد.

پی آر پی چیست؟

پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت یک روش درمانی موثر است که برای تسریع روند بهبودی در نواحی مختلف بدن استفاده می شود. این روش، به تقویت رشد مو نیز کمک می کند. برای تهیه پی آر پی، ابتدا متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران، یک نمونه خون از بیمار گرفته و آن را در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می دهد. این دستگاه با سرعت بالایی می چرخد تا اجزای خون را از هم جدا کند. سپس متخصص، پلاکت ها را استخراج می کندتا برای تزریق به محل ریزش مو آماده کند.

مزایای پی ار پی

PRP یک درمان طبیعی است که در آن، پلاکت‌ها (ترومبوسیت‌ها)ی خون خودتان به پوست سر تزریق می‌شود. این پلاکت‌های فعال حداقل 7 فاکتور رشد مختلف را آزاد می‌کنند که روند بهبود طبیعی پوست و فولیکول‌های مو را بهبود می بخشد.


بیشتر بخوانید


از هیرفیلر یا پی آر پی می توان برای درمان یکی از آزار دهنده ترین و رایج ترین مشکلات زنان و مردان یعنی ریزش مو استفاده کرد. در طول درمان، فاکتورهای رشد طبیعی از خون استخراج شده و دوباره وارد پوست سر می شوند تا فولیکول مو را تغذیه کنند. این روش فوق العاده موثر و کم تهاجمی باعث رشد موهای سالم می شود تا به شما کمک کند موهای پرتر و پرپشت تری داشته باشید.

هیرفیلر در زنان

پی آر پی برای درمان ریزش مو چگونه انجام می شود؟

در طول درمان با PRP، مقدار کمی خون به داخل یک لوله استریل کشیده می‌شود، درست مانند آزمایش خون معمولی. لوله حاوی خون شما در یک دستگاه سانتریفیوژ قرار می گیرد و می چرخد تا پلاسما و پلاکت ها، از سایر اجزای خون جدا شوند.

پس از چند دقیقه، لایه پی آر پی از همان لوله برداشته شده و به ناحیه ای از پوست سر تزریق می شود. متخصص بهترین کلینیکزیبایی در تهران، PRP را با یک دستگاه مخصوص (Mesogun) تزریق می کند که امکان تزریق بدون درد و بدون خطر هماتوم یا سایر تحریکات پوستی را امکان پذیر می کند.

هیر فیلر چیست؟

بهترین برند هیر فیلر حاوی یک فرمول منحصر به فرد است که اسید هیالورونیک را با هفت پپتید دیگر ترکیب کرده است. البته مدت زمان تززیق و انتشار دارو زیر پوست و نفوذ ماده فعال در نتایج نهایی این روش بسیار موثر است. به همین علت، بهتر است هزینه هیر فیلر را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بپردازید تا از نتیجه بخش بودن آن مطمئن باشید.

بهترین برند هیر فیلر برای درمان ریزش مو

هیر فیلر DR.CYJ یک روش درمانی برای ریزش مو است که با تزریق سرمی حاوی فرمول های ۷ پپتیدو اسید هیالورونیک انجام می شود. این محصول حاصل 13 سال تحقیق و توسعه برند Caregen است که در سال 2016 با موفقیت به بازار عرضه شد.

فیلر مو DR.CYJ برای چه کسانی مناسب نیست؟

مردان و زنان دارای حساسیت به هیالورونیک اسید

زنان باردار یا شیرده

بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون استفاده می کنند

مردان و زنانی که در سیستم ایمنی خود مشکل دارند یا تحت ایمونوتراپی قرار می گیرند.

مردان و زنان مبتلا به التهاب پوست سر

آیا بهترین برند فیلر مو DR.CYJ ایمن است؟

پرکننده مو DR.CYJ فقط حاوی پپتیدهای تایید شده بین المللی است که پس از تزریق نه تنها هیچ آسیبی به بدن بیمار وارد نمی کند بلکه مزایای زیادی نیز برای بیماران دارد.

هیرفیلر یا پی آر پی: کدام روش برای درمان ریزش مو مناسب تر است؟

پیش از اینکه بین هیرفیلر یا پی آر پی یک روش را انتخاب کنید، بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که هر دو روش می توانند نتایج موثری در درمان ریزش مو داشته باشند. اما انتخاب بهترین روش درمانی که موثرترین نتیجه را داشته باشد حتما باید توسط متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران پس از معاینه تعیین شود.

هیرفیلر در مردان

هیرفیلر یا پی آر پی: کدامیک درد بیشتری دارد؟

روش پی آر پی به علت استفاده از دستگاه مزوگان، بسیار سریع انجام می شود. از آنجایی که سوزن ها بسیار ظریف هستند، معمولا درد زیادی در نواحی مختلف سر احساس نمی شود. برخی از بیماران ممکن است درد بیشتری را در تزریق هیر فیلر به برخی از نواحی پوست سر تجربه کنند. اما هیچ یک از دو روش نیازی بی حسی موضعی ندارد.

مزاقبت های بعد از هیرفیلر یا پی آر پی

معمولا بعد از تزریق هیرفیلر یا پی آر پی، استفاده از محلول موضعی با ماینوکسیدیل برای ترمیم فولیکول های مو و تقویت رشد مجدد آن در خانه توصیه می شود. محلول موضعی باید دو بار در روز به طور مستقیم روی پوست سر استفاده شود.

چند جلسه تزریق هیرفیلر یا پی آر پی برای درمان ریزش مو مورد نیاز است؟

واکنش بدن بیماران به درمان هیرفیلر یا پی آر پی متفاوت است، اکثر افراد به 3 تا 4 جلسه تزریق نیاز دارند که بین هر کدام حدود 4-6 هفته فاصله وجود دارد. متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران پس از ارزیابی وضعیت موهای شما، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه هیرفیلر یا پی آر پی را تعیین خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید