بوتاکس مصپورت چیست؟کارایی و مشخصات

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
بوتاکس مصپورت
18
فروردین

بوتاکس مصپورت چیست؟کارایی و مشخصات


امروزه با افزایش تقاضا برای دریافت زیبایی بیشتر از پوست و همچنین رفع چین‌وچروک، روش‌های زیادی برای رفع این مسائل وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین روش‌های جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک با کمک تزریق بوتاکس است.

در این مقاله بوتاکس مصپورت در سایت کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران صحبت می‌کنیم که یکی از جدیدترین و مؤثرترین بوتاکس‌ها است. 

بوتاکس مصپورت چیست؟

بوتاکس مصپورت که یکی از پرطرف‌دارترین انواع بوتاکس است و بیشتر مخاطبان آن ایرانی هستند، ساخت ایران است که کاملاً مشابه نمونه خارجی خود بوتاکس مصپورت است. 

بوتاکس مصپورت برخلاف بوتاکس دیسپورت قیمت بالاتری دارد و همچنین ماندگاری طولانی‌تری در حدود دو ماه دارد که برای رفع چین و چروک‌های پوست با عمق زیاد و بلندکردن ابروها استفاده می‌شود. 

بوتاکس مصپورت که گاهی با نام مصپورت شناخته می‌شود، نسبت به بوتاکس دیسپورت برای دیدن نتیجه کمی بیشتر طول می‌کشد. 

باید بدانید که شرکت‌های زیادی در ایران تولیدکننده بوتاکس مصپورت هستند. نکته جالب در مورد بوتاکس مصپورت این است که این بوتاکس می‌تواند با سایر بوتاکس‌های خارجی رقابت کند و کیفیت لازم برای ازبین‌بردن مؤثر چین و چروک‌های پوست را دارد. 

نکته‌ای که در هنگام تزریق هر بوتاکس و نه‌تنها بوتاکس مصپورت باید رعایت شود این است که در صورت داشتن سابقه بیماری یا حساسیت قبل از تزریق به متخصص زیبایی خود اطلاع دهید. 

تفاوت بوتاکس مصپورت و بوتاکس دیسپورت

بوتاکس مصپورت و دیسپورت با هم متفاوت هستند و هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع برند تفاوت‌های زیادی با هم دارند، این دو کاملاً متفاوت هستند و معمولاً از بوتاکس مصپورت برای رفع چین‌وچروک استفاده می‌شود درحالی‌که از مزایای دیسپورت بیشتر برای نواحی پیشانی و همچنین رفع چین‌وچروک نواحی بالایی صورت استفاده می‌شود. 


بیشتر بخوانید


بوتاکس مصپورت تفاوت‌های زیادی با دیسپورت دارد، بوتاکس مصپورت بسیار جدیدتر است و در تولید آن از تکنولوژی جدیدتری استفاده شده است و همچنین قیمت آن بسیار بالاتر از بوتاکس Dysport است. اگر می‌خواهید از این دو بوتاکس برای زیبایی صورت خود و همچنین انجام اقداماتی مانند تزریق بوتاکس استفاده کنید باید با پزشک خود مشورت کنید؛ زیرا در برخی موارد مشاهده شده است که این بوتاکس حساسیت دارد و افرادی که از آن استفاده می‌کنند حساسیت دارند. 

توصیه می‌کنیم با پزشکان مجرب مرکز تخصصی کلینیک ژاوا تماس بگیرید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن از مشاوره تخصصی یک پزشک مجرب در خصوص بوتاکس مصپورت و دیسپورت استفاده کنید. 

قیمت بوتاکس مصپورت

قیمت بوتاکس مصپورت از دیسپورت بیشتر است؛ زیرا از تکنولوژی‌های جدید در این بوتاکس استفاده شده است و همچنین از نظر دلاری قیمت آن بالاتر است. اگر بخواهیم از بوتاکس مصپورت استفاده کنیم باید دراسرع‌وقت این کار را انجام دهیم؛ زیرا این بوتاکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که اگر تاریخ انقضایش گذشته باشد هنگام استفاده اتفاق بدی می‌افتد؛ بنابراین باید همیشه به تاریخ انقضا آن توجه کنیم. 

بوتاکس دیسپورت

ماندگاری بوتاکس مصپورت

در نظر داشته باشید که قیمت بوتاکس مصپورت با دلار در نوسان است. اگر قیمت دلار افزایش یابد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد و اگر کاهش یابد، قیمت آن نیز کاهش می‌یابد. 

بنابراین، اگر علاقه‌مند به خرید بوتاکس مصپورت هستید توصیه می‌کنیم سریعاً اقدام کنید. همچنین در صورت تمایل به اطلاع از قیمت روز دقیق می‌توانید با کارشناسان مجرب تیم کلینیک ژاوا تماس گرفته و از قیمت این بوتاکس مطلع شوید. 

در صورت خرید بوتاکس مصپورت از یک شرکت معتبر و شناخته شده و یا تزریق بوتاکس مصپورت در کلینیک معتبر دارای مجوز از سازمان نظام‌پزشکی و زیر نظر متخصص پوست باتجربه. 

به‌طورقطع می‌توان گفت بوتاکس مصپورت می‌تواند بین 4 تا 8 ماه برای شما دوام بیاورد ماندگاری بوتاکس مصپورت (بین 4 تا 8 ماه) می‌تواند به عوامل زیر بستگی داشته باشد: 

  • سن افراد

  • ساختار صورت

  • حالات چهره

  • استفاده از تنباکوی الکلی

  • سیگار و مواد مخدر مصر

عوامل ذکر شده می‌توانند ماندگاری بوتاکس مصپورت روی پوست صورت شما را تحت‌تأثیر قرار دهند. 

بوتاکس مصپورت خوبه؟

بوتاکس مصپورت یکی از بهترین روش‌های بوتاکس است و همکاران و کارشناسان ما در مرکز زیبایی ندای سلامت به‌صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره‌های لازم در این زمینه به شما هستند. 

برای انجام بوتاکس مصپورت چه کاری باید انجام دهید و نکته مهم دیگر این است که بعد از بوتاکس مصپورت چه مراقبت‌هایی باید انجام دهید تا هزینه‌ای را که برای انجام این کار صرف کرده‌اید هدر ندهید و از همه مهم‌تر نتیجه دلخواه خود را بگیرید. 

بوتاکس مصپورت یکی از روش‌های بوتاکس است که طرف‌داران زیادی به‌خصوص در بین خانم‌ها پیدا کرده است. 

البته یک نکته بسیار مهم این است که این عمل باید زیر نظر پزشک متخصص و در یک مرکز شناخته شده و دارای تجهیزات مدرن پزشکی انجام شود. 

نتیجه

اگرچه تزریق بوتاکس یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان چین‌وچروک پوست است، اما همیشه پیشنهاد می‌شود در اولین قدم سعی کنید مشکلات خود را به طور طبیعی حل کنید و در مرحله دوم تزریق بوتاکس و روش‌های دیگر مانند جراحی را انتخاب کنید. 

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید