img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
چاقی موضعی
30
آذر

انواع روش های لاغری


کلینیک
کلینیک ژاوا

انواع روش های لاغری می تواند به صورت تهاجمی یا غیرتهاجمی انجام گیرد. اما معمولا برای لاغری موضعی از روش های غیرتهاجمی و دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود که نتایج سریع و بدون عوارض جانبی را برای تناسب اندام به همراه دارد. تکنولوژی های متنوعی که بهترين کلینیک زیبایی در تهران برای لاغری موضعی ارائه می دهد ممکن است شما را برای انتخاب بهترین روش گیج کند. برای راهنمایی بهتر شما، در این مقاله سریع ترین روش لاغری و بهترین تکنولوژی‌های غیرتهاجمی برای کانتورینگ بدن را معرفی می کنیم.

لاغری موضعی غیر تهاجمی چیست؟

کانتورینگ بدن غیر تهاجمی اصطلاحی برای توصیف دستگاه هایی است که از فناوری های مختلف برای از بین بردن چربی های موضعی بدن بدون نیاز به برش یا جراحی استفاده می کنند.

در ادامه با انواع روش های لاغری که با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید برای کانتورینگ بدن از آنها نتیجه بگیرید، آشنا می شوید:

لاغری موضعی با دستگاه SculpSure

اگر به دنبال دستگاهی هستید که به شما کمک کند چربی های تجمع یافته در یک ناحیه از بدن را که با رژیم غذایی و ورزش مناسب از بین نمی‌روند، هدف قرار دهید، دستگاه SculpSure یکی از بهترین گزینه های لاغری است که می تواند به طور دائم 25 درصد از چربی های ناحیه مورد نظر بدن را در هر جلسه بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف از بین ببرد.

لاغری موضعی با EmSculpt

کانتورینگ بدن با دستگاه EmSculpt از فناوری به نام انرژی الکترومغناطیسی با شدت بالا (HIFEM) استفاده می کند که باعث ایجاد انقباضات ماهیچه ای فوق العاده ای شده و حدود 90 تا 100 درصد ظرفیت عضله ما را فعال کند. این دستگاه علاوه بر هدف قرار دادن چربی موجب تقویت عضلات نیز می شود.

لاغری موضعی با اگزیمیا

سریع ترین روش لاغری با دستگاه اگزیمیا در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

دستگاه Eximia یک تکنولوژی کاملا جدید است که برای لاغری موضعی ناحیه شکم، کمر، باسن، ران و سایر نواحی که تجمع چربی در انها دیده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید


Eximia مجهز به فناوری های پیشرفته ای است که سیستم های اولتراسوند و خلاء را ترکیب می کند. با تکنولوژی اولتراپوراسیون اگزیمیا می توانید در ناحیه مورد نظر بدن خود تا عمق 3 سانتی متری پایین رفته و چربی های ناخواسته را از بین ببرید. همچنین اثر کاویتاسیون که سلول های چربی را از بین می برند با الکتروپوریشن افزایش می یابد. در پایان این فرآیند، روغن های سمی به لطف ماساژ اندورمولوژیکی که تحت تکنولوژی خلاء ارائه می شود از بدن شما خارج خواهد. دستگاه اگزیمیا با این ویژگی های فوق العاده خود یکی از بهترین روش ها برای لاغری موضعی است که می توانید به عنوان سریع ترین روش لاغری نیز به آن اعتماد کنید.

لاغری موضعی با اگزیمیا چگونه انجام می شود؟

دستگاه اگزیمیا فناوری خلا را با امواج فراصوت کم فرکانس 33 کیلوهرتز ادغام کرده و بر خلاف دستگاه های اولتراسونیک 3 مگاهرتز و 1 مگاهرتز می توان آن را برای رسیدن به چربی های عمقی اعمال کرد. به همین دلیل است که کاهش سایز با Eximiaکاملا قابل توجه است و به عنوان سریع ترین روش لاغری شناخته می شود.

به علت تأثیر یکسانی که امواج این دستگاه روی هر بافت، می گذارد نتیجه موفقیت آمیزی برای کانتورینگ بدن در کوتاهترین زمان ممکن به دست می آید. مهمترین دلیل استفاده از فرکانس پایین در دستگاه اگزیمیا، امولسیون شدن بافت چربی و لاغری موضعی با نتایج موثرتر است.

چه نکاتی را قبل از جلسات کانتورینگ بدن با Eximiaرعایت کنیم؟

اگر می خواهید سریع ترین روش لاغری را با اگزیمیا تجربه کنید بهتر است در روزهای قبل از شروع جلسات درمانی، 2 تا 3 لیتر آب مصرف کنید. به این ترتیب، نتیجه لاغری موضعی با اگزیمیا در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بسیار موفقیت آمیزتر خواهد بود و دفع چربی ها از بدن شما نیز آسان تر انجام خواهد شد.

چگونه نتایج لاغری موضعی با دستگاه اگزیمیا را حفظ کنیم؟

نکات زیادی وجود دارد که باید بعد از جلسات لاغری Eximia در بهترین کلینیک زیبایی در تهران در نظر گرفته شود. مهمترین آنها توجه به تغذیه است. رژیم غذایی مخصوصاً بعد از لاغری موضعی با دستگاه اگزیمیا باید رعایت شود تا لیپولیز به طور موثر انجام گیرد.

پیشنهاد ما به شما این است که در کنار جلسات کانتورینگ بدن با دستگاه Eximia رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید. با انجام فعالیت های ورزشی، چربی هایی که با Eximia تجزیه شده اند به راحتی از کبد و مسیر لنفاوی شما دفع می شوند.

اگر به دنبال سریع ترین روش لاغری هستید، توصیه متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران به شما این است که پس از جلسات اگزیمیا، کالری دریافتی خود را به حداقل برسانید و از مصرف غذاهای پرچرب و پر کربوهیدرات خودداری کنید. مصرف 2 لیتر آب در روز نیز برای شما مفید خواهد بود.

تکنولوژیEximia برای چه کسانی مناسب نیست؟

در برخی شرایط، لاغری موضعی با دستگاه Eximia توسط متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران توصیه نمی شود. این شرایط عبارتند از:

زنان حامله

افراد مبتلا به بیماری های کبدی و کلیوی

افراد مبتلا به آلرژی

افرادی که رژیم پرکالری

افراد مبتلا به چاقی

تفاوت اگزیمیا با سایر انواع روش های لاغری چیست؟

Eximiaمی تواند شما را از شر چربی هایی که در عمق هر ناحیه از بدن شما قرار گرفته اند با فناوری فراپوراسیون خلاص کند. به لطف ساختار ویژه ای که این دستگاه برای از بین بردن سلول های چربی دارد و به نام فرآیند کاویتاسیون شناخته می شود، نسبت به سایر انواع روش های لاغری بسیار موثرتر است.

لاغری موضعی با اگزیمیا که به شما توصیه می کنیم در بهترین کلینیک زیبایی در تهران آن را انجام دهید، شما را به اندام دلخواهتان می رساند و نتایج آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد، به همین علت به عنوان سریع ترین روش لاغری شناخته می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید