آیا هایفو صورت را لاغر می‌کند؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
هایفوتراپی
20
فروردین

آیا هایفو صورت را لاغر می‌کند؟


هایفوتراپی (درمان با استفاده از سونوگرافی با شدت بالا) یک روش غیرجراحی لاغری و کاهش است. هایفوتراپی چربی اضافی را با فناوری اولتراسوند با شدت بالا برای همیشه از بین می‌برد. فناوری صورت HIFU انرژی اولتراسوند بیماران را به محل درمان می‌رساند و به‌این‌ترتیب مستقیماً لاغر می‌شود.

اگر با رژیم‌های لاغری سخت و ورزش مداوم، از شر چربی‌های سرسخت انباشته شده در بدن خلاص نشده‌اید و به دنبال درمان ایمن و غیرتهاجمی برای لاغری موضعی هستید، لاغری هایفو را به شما در کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران توصیه می‌کنیم. پزشک مناسب‌بودن انجام هایفو را با ملاحظات متعددی مانند میزان تغییر فاکتور و وضعیت سلامت عمومی بیمار تعیین می‌کند. لاغری با هایفو بدن را به روشی طبیعی لاغر می‌کند و برای نواحی مانند شکم و پهلو، باسن، ران و بازوها مناسب است.

لاغری با هایفو چیست؟ 

هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی برای لاغری موضعی صورت و بدن است که از سونوگرافی با شدت بالا (HIFO) برای ازبین‌بردن چربی‌های دائمی که معمولاً در جلو و پهلو تجمع می‌شوند، استفاده می‌کنند. این روش غیرجراحی بیمار را لاغرتر و خوش‌اندام می‌کند.

چگونه با هایفو لاغر می‌شویم؟ 

انرژی اولتراسوند نسبت به سایر درمان‌ها قدرتمند است. در نتیجه منطقه درمان به یکباره افزایش می‌یابد. هایفوتراپی بر این اصل استوار است که اگر سلول‌ها بیش از یک نقطه بالای 56 سانتی‌متر قرار گیرند، سلولیت برگشت‌ناپذیر رخ می‌دهد. گرمای اولتراسوند یک واکنش بافتی دوگانه در ناحیه درمان ایجاد می‌کند. ازیک‌طرف سایر سلول‌های ناحیه موردنظر برای همیشه از بین می‌روند و از طرف دیگر کلاژن ناحیه درمان منقبض می‌شود و در نتیجه از شل‌شدن بافت پس از درمان جلوگیری می‌شود. هایفوتراپی انرژی را بادقت بالایی به ناحیه موردنظر می‌رساند و کوچک‌ترین آسیبی به پوست، بافت و اندام‌های اطراف وارد نمی‌کند. بدن به طور طبیعی مواد شکسته شده را دفع می‌کند و بدنی لطیف‌تر ایجاد می‌کند.

متقاضی مناسب

هایفوتراپی هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است. بهترین پیشنهادان هایفوتراپی هستند که می‌خواهند مقدار متوسطی چربی را از بین ببرند و درصدد ایجاد تغییری قابل‌توجه باشند؛ بنابراین اگر به دنبال روشی با اثر چشمگیرتر هستید، ما به شما لیپوساکشن را پیشنهاد می‌کنیم. برای درمان باید انتظاری واقع‌بینانه از نتیجه هایفوتراپی داشته باشد.

ناحیه‌های قابل درمان

  • شکم

  • پهلوها

  • پشت بدن

  • ناحیه ران مانند سمت داخلی ران

  • باسن

  • بازوها

  • غبغب

مزایا هایفو

بعد از هایفوتراپی نیازی به نگهداری نیست و هایفو هیچ مراقبت بعد از عمل ندارد. نتایج قابل‌توجهی تنها پس از یک جلسه درمانی به دست می‌آید.

متخصص درمان، مبدل اولتراسوند را روی ناحیه موردنظر قرار می‌دهد و آن را تا پایان درمان نگه می‌دارد. دستگاه HIFU یک پرتو انرژی اولتراسوند با شدت بالا به سایر نواحی زیرجلدی ساطع می‌کند. سونوگرافی از پوست عبور می‌کند، سلول‌های زیرپوست را از بین می‌برد و زخم حرارتی ایجاد می‌کند. درمان با بهبود زخم کاهش می‌یابد. نتایج لاغری هایفو پس از یک تا سه جلسه درمانی مشخص می‌شود. هایفوتراپی یک روش درمانی ساده است که در آن دستگاه دو یا سه بار و هر بار به مدت 15 تا 20 دقیقه روی ناحیه درمان قرار می‌گیرد. کل درمان 45 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. پاسخ بالینی معمولاً در عرض دو هفته رخ می‌دهد و در عرض سه ماه کامل می‌شود.

هایفوتراپی

مدت‌زمان هایفوتراپی

هایفوتراپی معمولاً در عرض یک ساعت کامل می‌شود. متخصص در جلسه مشاوره نحوه انجام درمان و مدت‌زمان آن را به بیمار توضیح می‌دهد.

بیمار در طول درمان

در طول درمان، بیمار کمی احساس ناراحتی، سرما، سوزن‌سوزن‌شدن یا گرما می‌کند.

آیا هایفو برای انواع پوست بی‌خطر است؟ 

روش درمان و نتایج آن برای همه انواع پوست یکسان نیست. انرژی اولتراسوند در محدوده فرکانس مورداستفاده در هایفو مستقیماً با ملانین پوست واکنش نشان نمی‌دهد. آزمایش‌های جامعی در مورد تأثیر HIFU بر روی همه انواع پوست انجام نشده است.

دوران بهبود

با هایفوتراپی نیازی به حفظ وضعیت لاغری نیست و بیمار می‌تواند پس از عمل فعالیت‌های روزانه را دنبال کند.

نتایج

بیمار تنها پس از یک جلسه درمان حدود یک سایز (2.5 سانتی‌متر یا 1 اینچ) را از دست خواهد داد. تحقیقات بالینی نشان می‌دهد که دور کمر پس از یک جلسه 2.6 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. لاغری با هایفو باعث مرگ دائمی سلول‌هایی می‌شود که در معرض خطر هستند. ازآنجایی‌که سلول‌های بینابینی می‌میرند و از بین می‌روند، به محل درمان بر نمی‌گردند. بااین‌حال، بیماران باید مراقب باشند که وزن خود را از این روش افزایش ندهند و کربوهیدرات‌های اضافی در ناحیه درمان یا سایر نواحی بدن تجمع نکنند و تناسب‌اندام را به هم نزنند.

زمان مشاهده نتایج

اکثر بیماران نتایج نهایی را از 8 تا 12 هفته می‌بینند. در طول این مدت، بدن به طور طبیعی سلول‌های تخریب شده در طول درمان هایفو را دفع می‌کند.

هایفو انتظار نتایج را داشت

انتظار می‌رود که بیمار بعد از هر جلسه هایفو یک سایز و یک اینچ کمتر دور کمر را از دست بدهد.

تفاوت هایفو با دیگر روش‌های لاغری

روش‌های لاغری بعد از چند جلسه نتیجه دلخواه را می‌دهد درحالی‌که هایفوتراپی فقط در یک جلسه یک‌ساعته دور کمر را حدود دو و نیم سانتی‌متر یا یک سایز لباس کاهش می‌دهد. نتایج را می‌توان در عرض 8 تا 12 هفته مشاهده کرد.

عوارض جانبی

بیماران معمولاً پس از درمان قرمزی و تورم را تجربه می‌کنند و برخی نیز کبودی متوسطی را در ناحیه تحت درمان تجربه می‌کنند. شایع‌ترین عوارض هایفوتراپی عبارت‌اند از: ناراحتی (درد)، خون‌مردگی، پوست و تورم که معمولاً خفیف هستند. پزشک روش مناسب مدیریت درد را تجویز می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید