کاشت ریش چگونه انجام میشود؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
ریش
25
آبان

کاشت ریش چگونه انجام میشود؟


ریش پرپشت، یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که یک مرد می تواند داشته باشد. اما اگر بخواهید ریش بگذارید و نتوانید، چکار باید بکنید؟ بسیاری از مردان برای حل این مشکل به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه می کنند تا با کاشت ریش، چهره ای جذابتر داشته باشند.

مانند کاشت موی سر، بهترین روش کاشت ریش شامل برداشتن مو از یک قسمت از بدن (محل اهدا کننده) و کاشت آن در جای دیگری از بدن ( ناحیه گیرنده یعنی چانه و گردن) است.

اگر می خواهید درباره هزینه کاشت ریش، روش انجام آن و عوارض احتمالی این روش اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا کاشت ریش انجام دهید؟

کاشت ریش موثرترین راه برای رشد موهای جدید روی صورت است. در بهترین روش کاشت ریش از موهای خود شما برای ایجاد نتایج واقعی استفاده می کنند. علاوه بر این، عمل جراحی و روند بهبودی آن نسبتاً سریع و عمدتاً بدون درد است.

بهترین روش کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

کاشت ریش شکل خاصی از کاشت موی صورت است که در آن، مو از یک قسمت بدن برداشته می‌شود و به صورت برش‌های کوچکی روی چانه، گونه‌ها یا گردن قرار می‌گیرد.

مانند روش کاشت مو، این فرآیند شامل استفاده از موهای خود فرد برای رشد موهای جدید می شود.


بیشتر بخوانید


با این حال، نتایج تمام روش های پیوند ریش یکسان نیست. امروزه در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران معمولاً از دو روش اصلی زیر بر اساس نیازهای بیمار استفاده می کنند:

روش FUE در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

برداشتن واحد فولیکولی (FUE) رایج ترین شکل کاشت ریش است و در چند مرحله ساده انجام می شود:

برش هایی در ناحیه اهداکننده و نواحی گیرنده برای راحت‌تر برداشتن و وارد کردن موها ایجاد می شود.

سوراخ های کوچکی در نواحی که قرار است پیوند انجام شود، ایجاد می شود.

قسمت هایی که دارای فولیکول موی دست نخورده هستند از پوست سر برداشته می شوند که واحدهای فولیکولی نامیده می شوند.

واحدهای فولیکولی در سوراخ های ایجاد شده روی پوست صورت، کاشته می شوند.

کاشت ریش

روش FUT در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت واحد فولیکولی (FUT) دومین نوع جراحی رایج کاشت ریش است و شامل برداشتن قسمتی از پوست همراه با مو به صورت نواری است. این فرآیند کمی پیچیده تر از FUEاست اما نسبتاً ساده است و به عنوان بهترین روش کاشت ریش شناخته می شود:

مانند روش FUE، موی قسمت های اهداکننده و گیرنده اصلاح می‌شود و پیش از کاشت، سوراخ‌هایی روی پوست صورت ایجاد می‌شود.

نوار کوچکی از پوست سر که دارای فولیکول مو دست نخورده است به روش برداشت نواری جدا می شود.

زخم ایجاد شده پس از برداشت نواری پانسمان می شود.

نوار برداشت شده از پوست و مو، زیر میکروسکوپ به بخش های کوچکتری تقسیم می شود.

هر بخش که دارای یک تا چهار فولیکول مو است روی پوست صورت پیوند می شود.

مزایای کاشت ریش در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مهمترین مزیت هر دو روش FUE و FUT، این است که از موهای در حال رشد طبیعی خودتان استفاده می کند و هیچگونه موی مصنوعی در این دو درمان وجود ندارد.

بهترین روش کاشت مو مزایای دیگری نیز دارد، از جمله:

نتایج آن واقعی به نظر می رسند

به طور خلاصه، نتایج کاشت ریش، بسیار واقعی است و اکثریت قریب به اتفاق بیماران از نتایج کاشت موی خود راضی هستند.

پس از انجام پیوند ریش در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران حدود سه یا چهار هفته طول می کشد تا موهای پیوندی بریزند و ریش جدیدی شروع به رشد کند. در عرض سه تا شش ماه بعد نیز، ریش کامل روی صورت خود خواهید داشت.

البته زمان بهبودی با روش FUTممکن است بیشتر طول بکشد. محل اهدا کننده اغلب نیاز به بخیه زدن یا پانسمان توسط جراح دارد که نسبت به سوراخ های کوچک ایجاد شده در روش FUEزمان بیشتری طول می کشد تا بهبود یابد.

سریع، آسان و بدون درد است

کاشت ریش و روند بهبودی آن در مقایسه با بسیاری از جراحی های دیگر، به زمان بسیار کمی نیاز دارد. معمولاً ظرف یک روز به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه کرده و همان روز پیوند انجام می شود. روز بعد نیز می توانید سر کار باز گردید.

البته کاشت ریش برای برخی افراد با توجه به مقدار مویی که باید پیوند زده شود، نیاز به دو یا سه جلسه مراجعه به کلینیک دارد.

هر جلسه کاشت ریش ممکن است بین بین ۲ تا ۱۲ ساعت طول بکشد اما اکثر آنها در کمتر از هشت ساعت تمام می شوند.

زمان بهبودی نیز بیشتر از چند هفته نیست و عوارض جانبی معمولاً در عرض چند روز از بین می روند.

کاشت ریش آقایان

عوارض کاشت ریش

به ندرت عوارض جانبی شدیدی پس از کاشت ریش در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران دیده می شود. اما باقی ماندن جای زخم حتی در بهترین روش کاشت ریش، اجتناب ناپذیر است و احتمال مشاهده عوارض دیگری نیز در صورتیکه پیوند توسط جراحان غیر ماهر انجام شود، وجود دارد.

بهترین روش کاشت مو که می تواند FUTو FUEباشد معمولا منجر به ایجاد جای زخم دائمی می شود که البته در روش FUTشدیدتر است زیرا نواری از پوست در ناحیه اهدا کننده برداشته می شود و حتی هنگامی که این ناحیه بهبود می یابد جای زخم به صورت یک خط بسیار ظریف دیده می شود و پس از مدتی با موهای فرد پوشانده خواهد شد.

در روش FUEجای زخم کمتر به چشم می آید و از آنجایی که در بهترین روش کاشت ریش از مینی و میکروگرافت استفاده می شود، ممکن است جای زخم به صورت دایره های کوچکی در محل برداشته شدن فولیکول های مو ظاهر شود. البته جای زخم معمولاً بسیار کوچک است و حتی با مدل موی کوتاه نیز قابل مشاهده نیست.

احتمال بروز عوارض جانبی شدیدتری مانند عفونت در ناحیه اهداکننده یا گیرنده نیز وجود دارد. با این حال، احتمال عفونت نسبتاً ناچیز است، به خصوص اگر بیمار حین دوره بهبودی، بهداشت را رعایت کرده و طبق دستورالعمل ارائه شده توسط جراح بهترین کلینیک کاشت مو در تهران، محل زخم را تمیز کند.

هرینه کاشت ریش

هزینه کاشت ریش با توجه به روش پیوند و تجربه جراح در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران متفاوت است و از آنجاییکه بیمه درمانی شما هزینه کاشت ریش را نمی پردازد باید تمام مبلغ را خودتان پرداخت کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید