هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
مزوتراپی
15
آبان

هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی؟


اگر نمی دانید بین درمان هیرفیلر یا مزوتراپی کدام را انتخاب کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هیرفیلر، یک روش تزریقی جدید برای درمان ریزش مو است که در آن از تزریق موادی از جمله پپتید بیومیمتیک، اسید هیالورونیک و ویتامین ها استفاده می شود. بهترین برند هیرفیلر در حال حاضر دکتر Cyjاست که حاوی فرمول معجزه آسایی برای درمان ریزش مو است و در بهترین کلینیک زیبایی در تهران نیز از همین برند استفاده می شود.

اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تفاوت مزوتراپی با هیلرفیلر چیست؟

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو روشی درمانی است که با تزریق دارو، ویتامین ها و مواد مغذی به پوست سر، رشد موها را تقویت می کند و می تواند به روش های مختلفی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران اعمال شود. داروهای تزریقی در مزوتراپی از طریق یک سوزن کوچک تا عمق یک میلی متری پوست سر (محل قرارگیری فولیکول های مو) وارد می شوند.

قیمت مزوتراپی با توجه به موادی که برای تزریق به پوست سر استفاده می شود، متفاوت است.

هیرفیلر چیست؟

هدف از تزریق بهترین برند هیرفیلر که با نام دکتر Cyjشناخته می شود، درمان ریزش مو است و تنها روشی است که برای درمان بیماری هایی مانند آلوپسی کشف شده است.

بهترین برند هیرفیلر، یک فرمول خاص حاوی چندین ماده فعال است که در پوست سر تزریق می شود تا به ریشه مو نفوذ کرده و موجب رشد مجدد مو ها و افزایش فعالیت فولیکول های مو شود.

هیرفیلر

تفاوت مزوتراپی با هیر فیلر

اصلی ترین تفاوت مزوتراپی با هیرفیلر، موادی است که برای تزریق به پوست سر در آنها استفاده می شود. تفاوت های دیگری نیز بین آنها وجود دارد که در ادامه با هم بررسی می کنیم:

مقایسه مواد تزریقی مزوتراپی و فیلر مو

بهترین برند هیرفیلر حاوی مجموعه ای از پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک به عنوان مواد فعالی است که گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد و فولیکول های مو را جوان می کند.

علاوه بر این، فرمول هیرفیلر دکتر CYJحاوی آنزیم ها، فاکتورهای رشد، مواد معدنی و ویتامین های موثر در افزایش رشد موی سر است که عملکرد مشترک آنها باعث افزایش رشد مو و البته رفع ریزش مو می شود.


بیشتر بخوانید


در روش مزوتراپی که بهترین کلینیک زیبایی در تهران با بالاترین کیفیت آن را انجام می دهد، بیشتر از تاثیر ماینوکسیدیل و فیناستراید بر ریزش مو استفاده می شود.

ماینوکسیدیل که به پوست سر تزریق می شود، فاز رشد مو را تحریک کرده و موجب افزایش روند رشد موها می شود. فیناستراید نیز که در اصل برای درمان پروستات استفاده می شود، برای درمان ریزش مو با الگوی مردانه بسیار مفید است.

از برندهای معتبر مزوتراپی مو می توان به تقویت کننده های مو درماهیل و رویتاکر اشاره کرد که با ترکیب برخی از این برندها، کوکتل مناسب طبق شرایط هر فرد تهیه و تزریق می شود.

قیمت مزوتراپی با توجه به اینکه از چه نوع مواد و ویتامین هایی استفاده شود، با توجه به مشکلات موی سر هر فرد در جلسه مشاوره بهترین کلینیک زیبایی در تهران تعیین می شود. بسته به تشخیص پزشک، ممکن است از داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل در درمان مزوتراپی و تزریق زیر جلدی به همراه ویتامین های لازم استفاده شود.

مقایسه نحوه عملکرد درمان هیرفیلر و مزوتراپی

اسید هیالورونیک مورد استفاده در بهترین برند هیرفیلر، فولیکول های مو را هیدراته کرده و فیبروبلاست ها را تحریک می کند. پپتیدهای بیومیمتیک نیز تولید کلاژن جدید را تحریک کرده و از سلول‌های مو در برابر عوامل خارجی که باعث آپوپتوز سلول‌های فولیکول مو می‌شوند، مانند استرس، تابش خورشید و غیره محافظت می‌کنند. همه مواد فوق ریزش مو را متوقف کرده و فاز آناژن مو را توسعه می‌دهند.

از طرف دیگر، تزریق بهترین برند هیرفیلر Dr. Cyjباعث آزاد شدن تدریجی مواد فعال در ریشه مو می شود. با تزریق مجموعه ای از 7 پپتید به پوست سر که فولیکول های مو در آن قرار دارند، تمام مواد فعال لازم مستقیماً به پوست سر تزریق می شوند و ریزش مو در مردان و زنان را متوقف می کنند.

افزودن اسید هیالورونیک به ویتامین ها و اسیدهای آمینه لازم برای رشد مو در درمان هیرفیلر باعث افزایش ماندگاری و اثر بخشی این روش نسبت به مزوتراپی شده است. هنگامی که تزریق زیر جلدی فیلر مو انجام می شود، ژل موجود در آن به مدت دو هفته فولیکول مو را احاطه می کند و اثر مرطوب کنندگی آن باعث بهبود رشد مو و کاهش ریزش مو می شود. تفاوت قیمت مزوتراپی و فیلر مو به دلیل وجود اسید هیالورونیک در هیرفیلر است.

نتایج درمان با بهترین برند هیرفیلر

درمان با هیرفیلر، اثرات زیر را به دنبال دارد:

ضخامت و حجم مو را افزایش می دهد و ریزش مو را درمان می کند.

باعث افزایش ضخامت مو شده و از آن در برابر آلودگی، گرد و غبار و آسیب دیدگی محافظت می کند.

تکثیر سلول های بنیادی پوست سر را تقویت می کند.

تزریق هیرفیلر در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، یک درمان 100٪ ایمن در برابر ریزش مو است. هیچ عارضه و عوارض جانبی ندارد و برای پوست سر نیز مضر نیست.

نتایج آن برای مدت زمان نسبتا طولانی باقی می ماند.

باعث افزایش سرعت رشد مو می شود.

نتایج درمان با بهترین برند هیرفیلر سریعتر از مزوتراپی قابل مشاهده است.

هیرفیلر

مقایسه تعداد جلسه درمانی هیرفیلر با مزوتراپی

برای تزریق مواد مزوتراپی بهتر است به طور متوسط هر 15 روز یک بار به مدت 2 ماه، به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.درمان با بهترین برند هیرفیلر معمولاً به سه جلسه هر 15 روز یک بار نیاز دارد.

با این حال، پزشک متخصص، تعداد جلسات را بسته به نیاز هر فرد تعیین می کند که ممکن است روی قیمت مزوتراپی و هیرفیلر تاثیر گذار باشد.

عوارض جانبی کدام روش بیشتر است: مزوتراپی یا هیرفیلر؟

درمان با بهترین برند هیرفیلر در بهترین کلینیک زیبایی در تهران هیچگونه عارضه جانبی ندارد اما در برخی موارد، تزریق زیر جلدی ماینوکسیدیل در روش مزوتراپی ممکن است عوارض جانبی مانند التهاب و خارش، پوسته پوسته شدن و شوره سر را ایجاد کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید