رفع سلولیت با دستگاه اگزیمیا

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
سلولیت
17
آبان

رفع سلولیت با دستگاه اگزیمیا


آیا هر روز به باشگاه می روید و سالم غذا می خورید و سخت تلاش می کنید تا لاغر شوید اما نتایجی را که می خواهید نمی بینید؟ آیا علی‌رغم تمام تلاش‌ها، عرق کردن ها، تحمل درد ماهیچه‌ها و دویدن های صبح زود، هنوز هم برخی از اندام های شما، چربی اضافه دارند؟ آیا به دنبال روشی برای درمان سلولیت و لاغری موضعی می گردید که واقعا اثربخش باشد؟

متخصصان کلینیک زیبایی در قیطریه، رفع سلولیت با دستگاه اگزیمیا را به شما پیشنهاد می کنند.

دستگاه Eximiaفناوری جدیدی است که در از بین بردن چربی های موضعی و سلولیت، انقلاب عظیمی به پا کرده است. این روش بدون جراحی توسط متخصصین مجرب کلینیک زیبایی در قیطریه برای کانتورینگ بدن ارائه می‌شود.

اگر با درمان سلولیت و لاغری موضعی توسط دستگاه اگزیمیا آشنا نیستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

رفع سلولیت با دستگاه اگزیمیا چگونه است؟

Eximiaیک درمان لیزری نوآورانه است که انرژی لیزر با فرکانس پایین، انرژی فرکانس رادیویی، وکیوم یا ساکشن درمانی، درمان ارتعاشی و لایه برداری را در یک دستگاه ادغام کرده است.

لاغری موضعی و خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته بدن توسط این روش غیرتهاجمی کاملا اثبات شده است و نتایج آن به طور قابل توجهی با سایر روش های کانتورینگ که از لیپولیز یا تخریب سلول های چربی در طول درمان استفاده می کنند، کاملا متفاوت است.

لاغری موضعی با Eximiaچگونه انجام می شود؟

کانتورینگ بدن با شکستن چربی در اندام های چاق مانند باسن، ران ها و شکم و از بین بردن سلول های چربی زیر پوست انجام می شود. هنگامی که سلول های چربی می میرند، بازسازی نخواهند شد، بنابراین برای همیشه از بین می روند.

بدن شما در نهایت سلول‌های چربی مرده را از طریق سیستم لنفاوی، بخشی از سیستم ایمنی بدن که مسئول از بین بردن مواد زائد از جمله سلول‌های آسیب دیده یا مرده است، دفع می کند.


بیشتر بخوانید


برخی از روش های درمان سلولیت بدن با گرم کردن بیش از حد سلول های چربی یا انجماد آنها انجام می شوند، اما رفع سلولیت با دستگاه اگزیمیا کاملا متفاوت است.

Eximiaاز روشی به نام "تحریک متابولیکی متوالی سلول" استفاده می کند که روشی کاملا علمی برای لاغری موضعی است. این دستگاه، متابولیسم سلول ها را سرعت می بخشد و درنتیجه موجب می شود آنها سریعتر بمیرند.

استفاده از دستگاه Eximiaدر بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه علاوه بر درمان سلولیت، پوست شما را محکم کرده و افتادگی آن را کاهش می‌دهد.

نتایج درمان سلولیت با اگزیمیا در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه

Eximiaبرای لاغری موضعی باسن، ران، کمر، شکم، پهلوها، بازوها، سینه و حتی صورت شما تایید شده است. هر جا که به لاغری موضعی نیاز داشته باشید، دستگاه اگزیمیا می تواند به شما کمک کند.

اکثر مراجعین پس از یک یا دو جلسه درمانی، نتایج لاغری را مشاهده می کنند، اما از آنجایی که لیپولیز یک فرآیند طبیعی است، ممکن است مدتی طول بکشد تا اثرات واقعی آن دیده شوند.

اگر تحت نظر متخصص کلینیک زیبایی در قیطریه جلسات درمانی با دستگاه Eximia را دنبال کنید مطمئنا پس از چند هفته، نتایج قابل توجهی را مشاهده می کنید.

اگر عادات غذایی سالم خود را حفظ کنید و به طور منظم به ورزش ادامه دهید، نتایج درمان سلولیت با Eximiaطولانی تر و قابل توجه تر خواهد بود.

رفع سلولیت

مزایای رفع سلولیت با اگزیمیا

درمان سلولیت و لاغری موضعی با اگزیمیا از طریق ادغام فرایندهای لیزرپوراسیون و میکرودرمولیفت، اندورادیوماگ و رادیوپوراسیون انجام می شود.

وقتی صحبت از فناوری استفاده شده در Eximiaمی شود، هیچ دستگاه دیگری که قابل قیاس با آن باشد، وجود ندارد. تاکنون، هیچ روش دیگری نتوانسته به این شکل شگفت انگیز نتایج برجسته و واقعی ارائه دهد.

از مزایای اصلی فناوری دستگاه اگزیمیا در درمان سلولیت و لاغری موضعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فناوری خلاقانه درمان سلولیت سریع و غیرتهاجمی

این دستگاه به شما امکان می دهد بلافاصله پس از اولین جلسه به نتایج قابل مشاهده برسید و درمان راحت و بدون درد را برای لاغری موضعی تجربه کنید.

ننایج فوق العاده در لاغری موضعی

Eximia راه حل ایده آلی برای کاهش چربی، بهبود اکسیژن رسانی، کاهش، درمان و رفع سلولیت های مزاحم و پایدار، کانتورینگ، و لاغری موضعی است که توسط بهترین متخصصین کلینیک زیبایی در قیطریه ارائه می شود.

کاهش سایز فوری

دستگاه اگزیمیا غدد لنفاوی را تحریک می کند تا سموم و مایعات اضافی را از بدن خارج کنند. در واقع، سلول های چربی شما را هدف قرار می دهد تا سلولیت را کاهش دهد.

کاهش چربی بدون عوارض جانبی

وقتی چربی اضافی از اندام ها خارج شود، بدن در آن ناحیه لاغر می شود. Eximiaبه عنوان یک روش تایید شده برای لاغری موضعی و درمان سلولیت، چربی اضافی را از بدن شما خارج می کند و فرم بدن شما را بهبود می بخشد. در نتیجه، بدون هیچ گونه عوارض جانبی، بدنی زیبا و باریک را مشاهده خواهید کرد.

چند جلسه اگزیمیا برای درمان سلولیت و لاغری موضعی مورد نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز درمان با اگزیمیا بر اساس هدف شما تعیین می شوند و بستگی به این دارند که از این روش برای چه نوع درمانی استفاده می کنید: لاغری موضعی، کاهش چربی، درمان سلولیت یا رفع غبغب.

هر جلسه درمانی اگزیمیا حداقل 40 دقیقه زمان می برد و معمولا پس از ۱ یا ۲ دوجلسه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

رفع سلولیت با اگزیمیا برای چه کسانی مناسب است؟

اگزیمیا یک روش کاهش وزن نیست بهتر است آن را راهی برای فرم دهی به بدن خود در نظر بگیرید. به همین علت، Eximiaبرای افرادی توصیه می شود که در حال حاضر وزن بدنشان مناسب است و فقط برای از بین بردن چربی اضافی برخی نقاط به یک روش کانتورینگ نیاز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه Eximiaو اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند تا برای لاغری موضعی و رفع سلولیت از نتایج آن بهره مند شوید، می توانید به بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه مراجعه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید