جراحی چال گونه| هزینه عمل چال گونه در ایران

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جراحی چال گونه
5
آذر

جراحی چال گونه| هزینه عمل چال گونه در ایران


افراد زیادی دوست دارند که چال گونه داشته باشند زیرا به نظرشان جذاب می رسد. چال گونه به علت عدم وجود چربی کافی در ناحیه بین استخوان گونه و فک ایجاد می شودو می توان با یک عمل جراحی در کلینیک زیبایی در قیطریه آن را روی صورت بوجود آورد.

شکل گونه ها تا حد زیادی با ساختار استخوان و میزان چربی بین بافت ها مشخص می شود. هرچند ساختار استخوان یک ویژگی ژنتیکی است و نمی توان تغییر چندانی در آن ایجاد کرد اما می توان میزان چربی گونه ها را کاهش داد و طی یک جراحی بدون عوارض، چال گونه را روی صورت بوجود آورد.

البته برخی افراد به طور طبیعی گونه های توخالی تر و صورت های لاغرتری نسبت به دیگران دارنداما چون تراکم چربی در نواحی خاصی از صورت، چال گونه را بوجود می آورد، ممکن است این ویژگی در صورت آنها دیده نشود.

اگر به طور طبیعی چال لپ روی صورت شما دیده نمی شود می توانید با پرداخت هزینه عمل چال گونه به ظاهر دلخواهتان برسید.

جراحی چال گونه چگونه انجام می شود؟

جراحی چال لپ نوعی جراحی پلاستیک است که برای ایجاد گودی روی لپ ها در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود. چال لپ، فرورفتگی هایی است که هنگام لبخند زدن در چهره برخی افراد و اغلب در قسمت پایین گونه ها دیده می شود.

مراحل جراحی چال لپ

جراحی چال گونه در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به صورت سرپایی انجام می شود. بنابراین، برای انجام این عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارید، جراحان پلاستیک به راحتی این عمل را در مطب یا کلینیک انجام می دهند.

عوارض چال گونه نیز بسیار خفیف است زیرا نیازی به بیهوشی عمومی برای انجام این عمل جراحی نیست.

برای شروع، جراح بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه یک بی حس کننده موضعی مانند لیدوکائین را در ناحیه پوست اعمال می کند که به شما کمک می کند تا در طول جراحی، عوارض چال گونه مانند درد یا ناراحتی را تجربه نکنید. حدود 10 دقیقه طول می کشد تا داروی بی حسی اثر کند.


بیشتر بخوانید


سپس پزشک از یک ابزار بیوپسی کوچک برای ایجاد سوراخ در پوست شما استفاده می کند تا به صورت دستی چال گونه را ایجاد کند. مقدار کمی (حدود ۲ تا ۳ میلی متر) از ماهیچه و چربی برای کمک به بهتر دیده شدن چال لپ برداشته می شود.

هنگامی که متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه ناحیه ای را برای چال گونه در صورت ایجاد کرد، آن قسمت از ماهیچه لپ را به نحوی بخیه می زند که فرورفتگی ایجاد شده به طور دائم در جای خود قرار گیرد.

عوارض چال گونه با وجودیکه نوعی عمل جراحی است چندان قابل توجه نیست و افراد می توانند پس از پرداخت هزینه جراحی چال گونه کلینیک را ترک کرده و به کارهای روزمره خود بپردازند.

چال گونه

چه انتظاری بعد از جراحی چال لپ داشته باشیم؟

روند بهبودی پس از جراحی چال لپ نسبتاً ساده است و نیازی نیست در کلینیک بمانید. در واقع، می توانید بلافاصله پس از جراحی به خانه بروید.

یکی از عوارض چال گونه بعد از عمل، تورم خفیفی در ناحیه تحت درمان است که بهتر است برای کاهش آن از کمپرس سرد استفاده کنید.

این عوارض چال گونه به طور معمول ظرف چند روز خود به خود از بین می‌روند.

اکثر افراد می توانند دو روز پس از انجام جراحی چال گونه به محل کار، مدرسه و سایر فعالیت های عادی خود بازگردند. جراح بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه احتمالاً از شما خواهد خواست که چند هفته پس از عمل به کلینیک مراجعه کنید تا نتایج را ارزیابی کند.

عوارض چال گونه

عوارض جراحی گونه و خطرات احتمالی در صورتی ممکن است جدی باشند که جراحی تحت نظر متخصصین مجرب یا کلینیک های معتبر انجام نگیرد. برخی از این عوارض احتمالی عبارتند از:

خونریزی در محل جراحی

آسیب دیدگی عصب صورت

قرمزی و تورم

عفونت

باقی ماندن جای زخم

اگر خونریزی یا ترشح بیش از حد در محل عمل مشاهده کردید، فوراً به پزشک مراجعه کنید. ممکن است محل جراحی، عفونت داشته باشد که باید هر چه زودتر درمان شود تا احتمال ورود آن به جریان خون و ایجاد عوارض بیشتر کمتر شود.

باقی ماندن جای زخم نیز یک عارضه جانبی نادر اما مطمئناً نامطلوب است.

به همین علت توصیه می شود که برای به حداقل رساندن عوارض چال گونه بعد از جراحی به بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه مراجعه کنید.

نتایج جراحی چال لپ چگونه است؟

نتیجه جراحی چال لپ کانلا دائمی است، اگر بعد از عمل از ظاهر جدیدتان راضی نباشید نمی توان چال لپ را از بین برد. البته روش هایی مانند تزریق چربی یا بوتاکس می تواند گودی را پر کرده و چهره شما را به شکل قبل بازگرداند. اما این روش ها موقتی هستند و باید به طور منظم تکرار شوند تا نتایج آن ها باقی بماند.

چال گونه مصنوعی

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی چال گونه هستند؟

توده های چربی موجود بین استخوان های گونه، به نام چربی باکال شناخته می شوند. برداشتن این چربی با عمل جراحی امکان پذیر استکه موجب می شود متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه بتواند روی گونه شما چال لپ ایجاد کند.

این جراحی معمولاً در افرادی که خودشان صورت لاغر یا باریکی دارند انجام نمی شود. بسیاری از افراد با افزایش سن چربی های صورت خود را از دست می دهند، بنابراین حذف چربی می تواند منجر شود چهره ای بسیار استخوانی یا بیش از حد لاغر پیدا کنند که نتیجه جالبی نخواهد بود.

طبق گفته جراحان پلاستیک بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه، بهترین افراد برای حذف چربی باکال افرادی هستند که:

از نظر جسمی سالم هستند و وزن ثابتی دارند

انتظارات واقع بینانه داشته باشند

سیگار نکشند

از وجود چربی بیش از حد در گونه هایشان اذیت می شوند

هزینه جراحی چال گونه چقدر است؟

هزینه جراحی چال گونه در کلینیک های مختلف، متفاوت است و از آنجایی که یک جراحی زیبایی است، بعید است که بیمه درمانی آن را پوشش دهد.

جراحی چال لپ در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه قیمت مناسبی دارد و برای اطلاع از هرینه جراحی چال گونه می توانید یک جلسه مشاوره با جراح رزرو کنید و اطلاعات کاملی در این خصوص دریافت نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید