تفاوت هایفو و ترمیا چیست؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جوانسازی پوست با ترمیا
18
آبان

تفاوت هایفو و ترمیا چیست؟


متخصصین همیشه به دنبال روش های جوانسازی پوست جدیدی هستند که عوارض جانبی کم و نتایج موثری داشته باشد. در حال حاضر، دستگاه هایفو و ترمیا به عنوان جدیدترین روش های درمان جای جوش، از بین بردن افتادگی و شلی پوست و جوانسازی شناخته می شوند.

اگر شما هم به دنبال روشی بدون درد و ایمن برای جوانتر کردن چهره خود هستید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه می توانید از نتایج قابل توجه این درمان های پیشرفته لذت ببرید.

در این مقاله به بررسی تفاوت بین روش درمانی ترمیا و هایفو می پردازیم تا به شما کمک کنیم بهترین دستگاه را برای جوانسازی پوست و از بین بردن جای جوش انتخاب کنید.

ترمیا چیست و از چه تکنولوژی استفاده می کند؟

دستگاه ترمیا براساس تکنولوژی لیزر آبلیتیو فرکشنالRF کار می کند که اثرات فوق العاده ای برای جای جوش و جوانسازی پوست دارد و در عین حال بدون درد بوده و عوارض جانبی کمی دارد.

این فناوری که توسط شرکت ونوس کانسپت به جهان معرفی شد به نام Nano Ablative RF Fractionalشناخته می شود که در آن سطح مقطع سوزن‌هایی که وارد پوست می شود بسیار ظریف است (حدود یک دهم فناوری‌های معمولی) و تعداد سوزن‌ها به میزان 3 برابر افزایش یافته است.

این روش ابتکاری موجب شده که جوانسازی پوست با ترمیا Thermia® نسبت به دستگاه آر اف فرکشنال معمولی با حداقل آسیب و حداکثر اثرگذاری همراه باشد.

کاربرد ترمیا برای جای جوش و جوانسازی پوست

در دستگاه Thermia® از فناوری ICF (عملکرد ترکیبی هوشمند) استفاده می شود و تنها دستگاه نانو فرکشنال RF در آسیا است که فرسایش، انعقاد و اثر حرارتی را با حداقل آسیب به اپیدرم با عملکرد هوشمند ترکیب می‌کند. ترمیا بهترین آر اف فرکشنال و نانوآبلاتیو RF برای از بین بردن جای جوش است.


بیشتر بخوانید


علاوه بر این، از این دستگاه می توان برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی با نتایج موثر استفاده کرد.

مزایای ترمیا برای جای جوش نسبت به RFفرکشنال معمولی

دستگاه ترمیا دارای مقطع بزرگتری است (حدود 2.5 برابر) که می تواند انرژی را به طور یکنواخت در ناحیه تحت درمان، پخش کند در نتیجه متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه نیازی به تکرار شات در این نواحی نخواهد داشت.

برخلاف بسیاری از استراتژی‌های جوان‌سازی که یا برای انواع پوست‌های تیره خطرناک هستند یا عوارض جانبی بالایی دارند، درمان با ترمیا برای همه نژادها، هر نوع پوست، به‌ویژه برای رنگ‌های تیره و همچنین پوست‌های برنزه بی‌خطر است.

زیباجویان با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه، درمانی سریع، مؤثر و دقیق را دریافت خواهند کرد که قطعا رضایت آنها را جلب می کند.

مزایای ترمیا برای جای جوش و جوانسازی پوست فقط به این موارد محدود نمی شود. برخی دیگر از مزایای آن عبارتند از:

بهترین و کارآمدترین سطح فرسایش، انعقاد و انرژی

درمان جای جوش و جوانسازی پوست به روشی ایمن و بدون خطر برای انواع پوست

زمان بهبودی بسیار کم، بدون درد و PIH حتی در پوست های تیره

جوانسازی پوست با هایفو

جوانسازی پوست با ترمیا چگونه انجام می شود؟

درمان های زیبایی با این دستگاه از طریق وارد شدن سوزن های بسیار ریز به پوست انجام می شود. قطر کارتریج دستگاه های ترمیا 150×20 میکرون (حدود 11 درصد دستگاه های مشابه) است که باعث نانوابلیشن می شود و میکروزخم های حاصل به سرعت بهبود می یابند. انرژی موجود در دستگاه ترمیا به هر سوزن جداگانه منتقل می شود. در نتیجه ضمن تولید انرژی همگن و یکنواخت در ناحیه مورد نظر، درمان مطمئن و نتایج چشمگیری دارد.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه ترمیا

تکنولوژی میکرو سوزن با ابعاد فوق العاده ظریف 150 در 20 میکرون برای ایجاد بالاترین نانو فرسایش

بیشترین انرژی در بین دستگاه های موجود با 62 میلی ژول در هر سوزن و انرژی در هر شات تا حداکثر 10 ژول (3 برابر دستگاه های مشابه)

دوران نقاهت بسیار کم، بدون درد و بدون ایجاد PIH حتی در پوست های تیره

قابل استفاده برای انواع پوست های روشن و تیره

کمتر بودن هزینه سوزن در مقایسه با دستگاه های مشابه

15 نوع درمان از پیش برنامه ریزی شده و توانایی استثنایی برای ایجاد پروتکل درمانی خاص برای جای جوش، لیفت و جوانسازی پوست، بازسازی و سفت کردن پوست، درمان غیر جراحی پوست و ...

تفاوت هایفو و ترمیا چیست؟

دستگاههایفو از انرژی متمرکز اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه های زیرین سطح پوست استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت پوست به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. این آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند و افزایش کلاژن باعث می شودپوست، سفت تر و محکم تر شود.

هایفوتراپی درمان مطمئنی برای از بین بردنجای چین و چروک است که از تمرکز پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص استفاده می کند، این روش جوانسازی پوست، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و اطراف آن وارد نمی کند.

تفاوت هایفو و ترمیا از لحاظ درد

هایفو دردناک‌تر از درمان‌با ترمیا است. برخی از افراد درمان با هایفو را به صورت احساسی مانند پالس های الکتریکی کوچک یا احساس گزگز توصیف می کنند. با اینکه هایفو، بدون درد نیست اما کاملا قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت یا بدن شما احساس متفاوتی داشته باشد.

جوانسازی پوست

تفاوت ترمیا و هایفو از لحاظ اثربخشی

درمان هایفو برای جوانسازی پوست روی افراد بالای 30 سال که پوست آنها شل شده یا چین و چروک دارد، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

اما اگر پوست شما بسیار شل یا افتاده شده باشد، بعید به نظر می رسد که درمان با Hifuروی آن موثر باشد، اگرچه متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه می تواند به شما توصیه کند که جوانسازی پوست با ترمیا برای شما بهتر است یا هایفو اما به طور کلی، هایفو برای افرادی که اثرات پیری شدید یا آسیب جدیدر ناحیه پوست آنها دیده می شود، یا آکنه شدید دارند، توصیهنمی شود.

هایفو و ترمیا هر دو از روش های غیرتهاجمیبرای جوانسازی پوست هستند که می توانند به عنوان جایگزین جراحی لیفت صورت مورد استفاده قرارگیرند.

تفاوت قیمت هایفو و ترمیا برای جای جوش و جوانسازی پوست

هزینه درمان با هایفو و ترمیا برای جای جوش و جوانسازی پوست در جلسه مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه براساس نوع درمان و تعداد جلسات مورد نیاز، تعیین می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید