انواع فیلرهای جوانساز پوست

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
فیلر جوانساز
11
آبان

انواع فیلرهای جوانساز پوست


تزریق فیلر جوانسازی، مدت بسیار زیادی است که به عنوان یک روش زیبایی و ضد پیری پوست مورد استفاده قرار می گیرد و هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده است.

طی چند سال اخیر پیشرفت های بسیار زیادی در این زمینه انجام گرفته و بهترین مارک فیلر صورت، انواع جدیدی از پرکننده ها را با ماندگاری بالاتر و نتایج فوق‌العاده تر روی جوانسازی پوست به بازار عرضه کرده که موجب شده حتی بسیاری از بازیگران و افراد مشهور برای بهبود ظاهر چهره خود از این روش استفاده کنند.

بهترین مارک فیلر صورت کدام است؟

در حال حاضر، دو تولید کننده Allergan، و Galdermaبه عنوان بهترین مارک فیلر صورت شناخته می شوند. البته، علاوه بر آلرگان و گالدرما، شرکت هایی از جمله Merz Aesthetics و Suneva Medical Inc. نیز انواع فیلرهای جوانساز پوست را برای برطرف کردن مشکلاتی مانند صاف کردن چین و چروک ها و افزایش حجم نواحی فرورفته در صورت تولید کرده اند.


بیشتر بخوانید


Allergan از برترین تولید کنندگان فیلرهای جوانسازی برای درمان چین و چروک و همچنین بوتاکس یا سم بوتولینوم، است که به عنوان بهترین مارک فیلر صورت شناخته می شود.این برند، فیلر نوع اسید هیالورونیکرا با نام Juvéderm به بازار عرضه کرده که یک محصول کاملا طبیعی و زیست تخریب پذیر برای تزریق فیلر جوانسازی است.

از بین بردن چین و چروک

انواع فیلر تزریقی برای جوانسازی پوست

پرکننده های تزریقی از مواد مختلفی تولید می شوند که روی ماندگاری و کارایی آنها، تاثیر گذار است. در ادامه پرکاربردترین انواع فیلرهای جوانساز پوست را به شما معرفی می کنیم:

تزریق فیلر جوانسازی هیالورونیک اسید Hyaluronic Acid (HA)

پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA) یکی از محبوب‌ترین مواد برای تزریق فیلر جوانسازی هستند، زیرا بافت نرمی دارند و می توانند نتایج فوق العاده ای ایجاد کنند.

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن شما یافت می شود، بنابراین به طور طبیعی و به تدریج با گذشت زمان در بدن شما حل می شود.

ماندگاری این نوع پرکننده در صورتی که از بهترین مارک فیلر صورت خریداری شده و در بهترین کلینیک زیبایی در تهران تزریق شود، به طور کلی بین 6 تا 12 ماه است.

فیلر Juvéderm ساخت Allergan یکی از شناخته شده ترین پرکننده های نوع HA است.

بهترین مارک فیلر صورت هیدروکسی لاپاتیت کلسیم Calcium Hydroxylapatite (CaHA)

مانند پرکننده های HA، هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA) نیز به طور طبیعی در بدن ما و به خصوص در استخوان های مان یافت می شود. در این پرکننده، ذرات میکروسکوپی کلسیم وجود دارد که موجب می شود ضخیم تر از فیلر HA باشد. درعوض، ماندگاری آن بیشتر از پرکننده های HA است به طوریکه نتایج آن می تواند تا یک سال بدون تغییر باقی بماند.

تزریق فیلر جوانسازی Radiesse ساخت Merz Aesthetics از نوع CaHA و مورد تایید FDA است. این پرکننده بهترین مارک فیلر صورت برای صاف کردن و به حداقل رساندن چین و چروک های کنار بینی و زاویه دادن به خط فک است.

تزریق فیلر صورت پلی ال لاکتیک اسید Poly-L-lactic Acid

فیلر های پلی ال لاکتیک اسید مانند فیلرهای قبلی، یک ماده طبیعی نیستند. بلکه، یک ماده مصنوعی زیست تخریب پذیر به شمار می آیند که تزریق فیلر صورت از نوع آنها برای بدن ما بی خطر است.

مزیت پرکننده های پلی لاکتیکی این است که بسیار بیشتر از پرکننده های طبیعی دوام می آورند و می توانند تا دو سال نتایج ماندگاری داشته باشند. این پرکننده در واقع می تواند به تحریک و بازسازی کلاژن در پوست کمک کند. پلی ال لاکتیک سالهاست که در رشته پزشکی برای تولید محصولاتی مانند بخیه های جذبی استفاده می شود.

پرکننده Sculptra ساخت Galderma به عنوان بهترین مارک فیلر صورت پلی ال لاکتیک اسید مورد تایید FDA قرار گرفته است. از تزریق فیلر جوانسازی اسکولپترا در بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای رفع خطوط لبخند، چین های بینی و چین و چروک چانه استفاده می شود. این محصول همچنین برای بازگرداندن حجم گونه ها یا از بین بردن خطوط پیشانی موثر است. این نوع پرکننده نیز به تحریک کلاژن برای بازگرداندن حجم به صورت کمک می کند.

بهترین مارک فیلر صورت پلی متیل متاکریلات Polymethylmethacrylate (PMMA)

PMMA از دیگر انواع فیلرهای جوانساز پوست است که مانند پلی ال لاکتیک اسید به طور طبیعی در بدن ما وجود ندارد اما یک ماده مصنوعی و زیست سازگار به شمار می آید که در پرکننده های پوستی استفاده می شود. این ماده نیز سالهاست که در پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود.

PMMA در حقیقت یک میکروسفر است که در یک ژل کلاژن قرار داده شده تا به حجیم شدن و جوانسازی پوست کمک کند و ماندگاری آن بسیار بیشتر از پرکننده های HA است.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید

پرکننده Bellafill ساخت Suneva Medical Inc بهترین مارک فیلر صورت از نوع PMMA و مورد تایید FDA است که برای رفع خطوط لبخند و چین های بینی استفاده می شود و همچنین می تواند به از بین بردن جای آکنه روی پوست کمک کند. میکروسفرهای موجود در فیلر همچنین به بدن شما کمک می کند تا تولید کلاژن طبیعی را برای حفظ حجم صورت تان تحریک کند. تزریق فیلر صورت بلافیل تنها پرکننده مورد تایید FDA است که می تواند تا پنج سال دوام بیاورد.

چطور بهترین مارک فیلر صورت را انتخاب کنم؟

زمانیکه تصمیم به تزریق فیلر جوانسازی می گیرید، استفاده از بهترین مارک فیلر صورت برای رسیدن به نتایج رضایتبخش ضروری است. همچنین توجه به این نکته مهم است که انواع فیلرهای جوانساز پوست برای تزریق به هر ناحیه از صورت مناسب نیستند و فقط با مراجعه به پزشک متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید مطمئن باشید که بهترین مارک فیلر صورت را برای ناحیه مورد نظرتان دریافت می کنید.

نوع پرکننده‌ای که پزشک شما انتخاب می‌کند بسته به ناحیه ای که قرار است تزریق شود و مشکلی که می خواهید برطرف شود، متفاوت است.

بهتر است پیش از تزریق فیلر جوانسازی یک جلسه مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید تا در مورد اینکه تزریق کدامیک از انواع فیلر صورت، بهترین نتایج را برای رفع مشکلات پوست شما دارد، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید