img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تزریق بوتاکس
19
مهر

انواع بوتاکس


اگر به دنبال کاهش چین و چروک و بهبود کلی چهره خود هستید یا صرفا می خواهید جوان تر به نظر برسید، تزریق بوتاکس راه حل سریع و مقرون به صرفه ای است.

اما وجود انواع بوتاکس با مارک های مختلف و قیمت های متفاوت، تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است را دشوار می کند.

استفاده از بهترین مارک بوتاکس نه تنها نتایج ماندگارتری را روی جوانسازی پوست شما به همراه دارد بلکه احتمال مشاهده عوارض جانبی آن را نیز به حداقل می رساند.

در این پست، انواع مختلف بوتاکس از مارکهای معروف را که در بهترین کلینیک های زیبایی تهران مورد استفاده قرار می گیرد به شما معرفی می کنیم تا ایمن ترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

بهترین مارک بوتاکس

بیش از 30 سال است که روش بوتاکس به زیباجویان معرفی شده و از آن زمان برای رفع مشکلات ظاهری و چین و چروک های نواحی مختلف پوست صورت به خصوص گونه ها، چانه و پیشانی استفاده می شود. از آن زمان تاکنون، برندهای مختلفی به بازار عرضه شده اند، که علاوه بر قیمت های متفاوت، نتایج بدست آمده از آنها نیز باهم یکسان نیست.


بیشتر بخوانید


استفاده از بهترین مارک بوتاکس که در ادامه به شما معرفی می کنیم، و ممکن است با قیمت بالاتری نسبت به برندهای بی کیفیت چینی در بهترین کلینیک های زیبایی تهران ارائه شوند، نه تنها برای پوست صورت و سلامتی شما ضرری ندارد، بلکه می تواند نتایج رضایتبخش و ماندگاری را به همراه داشته باشد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس (BOTOX)

مارک بوتاکس (BOTOX) در سال 1984 سم بوتولینوم اصلی نوع A و تزریقی را برای اولین بار به عنوان یک روش جوانسازی پوست صورت معرفی کرد. سم بوتولینوم یک پروتئین خالص است که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم گرفته شده استو می تواند با فلج موقت عضلات در ناحیه تحت درمان از چین و چروک شدن پوست جلوگیری کرده و باعث کاهش خطوط ریز شود.

BOTOX اولین درمان زیبایی در ایالات متحده بود که توسط اداره غذا و دارو آمریکا (FDA) تایید شد.

در حال حاضر مارک BOTOXبهترین و محبوب ترین برند موجود در بازار است و مطالعات و شواهد زیادی در مورد اثربخشی آن وجود دارد.

دیسپورت (Dysport)

پس از BOTOX، Dysport دومین مارک محبوب برای تزریق بوتاکس است که در بهترین کلینیک های زیبایی تهران استفاده می شود.

Dysport مانند BOTOXیک سم بوتولینوم نوع A تزریقی است که به طور موقت عضلات ناحیه تحت درمان را فلج می کندو برای اولین بار در سال 2009 در اروپا و سپس در سال 2010 در ایالات متحده مورد تایید قرار گرفت.

Dysport ساختار مولکولی کوچک تری نسبت به بوتاکس دارد که به آن اجازه می دهد راحت تر در ناحیه تحت درمان پخش شودو ظاهر طبیعی تری ایجاد کند.

تزریق Dysport به اندازه مارک بوتاکس دوام نمی آورد و ممکن است نیاز داشته باشید که تعداد دفعات بیشتری برای حفظ نتایج و ماندگاری آن به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و درنتیجه قیمت بالاتری بپردازید.

Xeomin

Xeomin از دیگر مارک های انواع بوتاکس است که همان ماده فعال BOTOXو Dysport در آن استفاده می شود، اما شکل خالص تری از پروتئین را شامل شده و به طور خاص برای هدف قرار دادن بین ابروها طراحی شده است.

Xeomin ابتدا برای استفاده در اروپا در سال 2005 و سپس در ایالات متحده در سال 2010 تایید شد.

مزیت Xeomin نسبت به سایر مارک ها و انواع مختلف بوتاکس تزریقی این است که چون خالص تر می باشد، احتمال ایجاد آنتی بادی نسبت به پروتئین آن در بدن کمتر است و احتمال کمتری برای بروز عوارض جانبی پس از تزریق آن وجود دارد.

البته برخلاف بوتاکس و دیسپورت که به عنوان بهترین مارک های بوتاکس می توانند در چندین ناحیه از صورت تزریق شوند، Xeomin فقط مجاز به درمان یک نقطه است و نمی توان در نواحی مختلف از آن استفاده کرد.

Jeuveau

Jeuveauجدیدترین مارک بوتاکس است که از سال 2014 در کره جنوبی معرفی شد.

Jeuveau همچنین یک سم بوتولینوم نوع A تزریقی است که از باکتری Clostridium botulinum گرفته شده و با وجود قیمت کمتری که دارد، نتایج آن، بسیار شبیه بوتاکس و دیسپورت است.

از این برند در بهترین کلینیک زیبایی تهران برای کاهش خطوط و فرورفتگی بین ابرو استفاده می شود.

بوتاکس کف دست

کدام مارک بهترین نتایج بوتاکس را ایجاد می کند؟

اگرچه تمام انواع مختلف بوتاکس، دارای ماده فعال یکسانی هستند، فرمول آنها کمی با هم متفاوت است و درنتیجه نتایج کمی متفاوتی ایجاد می کنند.

به طور کلی، انتشار بوتاکس یک ویژگی مهم در ارائه نتایج درمان است زیرا تعداد نقاط تزریق را برای بیمار تعیین می کند. همچنین انتشار نامناسب بوتاکس در اطراف صورت می تواند منجر به عوارض جانبی شدید مانند پتوز چشم شود.

طبق نتایجی که تاکنون با استفاده از این چهار برند، بدست آمده، تفاوت عمده ای در انتشار بین این چهار مارک وجود ندارداما نتایج درمان با Dysportبسیار سریع و دو روز پس از درمان قابل مشاهده است. پس از آن به ترتیب، Botox ،JeaveauوXeomin بهترین نتایج را نشان داده اند.

کدام مارک بوتاکس طولانی ترین مدت ماندگاری را دارد؟

ماندگاری نتایج بهترین مارک های بوتاکس معرفی شده، یک دوره طولانی مدت مشابه 3 تا 6 ماهه هستند، و هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که نشان دهد دوام هر یک از برندها نسبت به دیگری بیشتر است.

شاید مهمترین نکته ای که موجب افزایش دوام و ماندگاری نتایج می شود، مراقبت های بعد از تزریق انواع بوتاکس توسط زیباجو باشد.

پس از تزریق بوتاکس، باید 1 تا 3 روز از آرایش کردن خودداری کنید تا سم روی پوست شما اثر کرده و سیگنال های عصبی را خنثی کند.

پس از تزریق بهترین مارک بوتاکس، اگر بدن شما بیش از حد گرم شود، در برابر کبودی آسیب‌پذیر خواهد بود، بنابراین باید تا 24 ساعت از دوش گرفتن خودداری کنید.

اگرچه سیگار کشیدن معمولا هیچ اثر فوری بر روی بوتاکس شما ندارد، اما با گذشت زمان اثر نامطلوبی خواهد داشت و ماندگاری نتایج را کوتاه می کند.

قیمت بهترین مارک بوتاکس

قیمت انواع مختلف بوتاکس با توجه به برند سازنده، فرمولاسیون به کار رفته و کلینیک زیبایی که برای تزریق به آن مراجعه می کنید، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از آخرین قیمت تزریق بوتاکس بهتر است با کارشناسان بهترین کلینیک زیبایی تهران تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید