پلاسما جت یا بلفاروپلاستی با لیزر

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
بلفاروپلاستی با لیزر
16
آبان

پلاسما جت یا بلفاروپلاستی با لیزر


همه ما می دانیم که با افزایش سن، پوست زیر چشم شل شده و به اصطلاح پف می کند. بلفاروپلاستی با لیزر یا جراحی پلک، یکی از روش‌های موثر و محبوب برای از بین بردن پف زیر چشم است، که می تواند افتادگی پوست اطراف چشم را از بین برده و ظاهری جوانتر و باطراوت تر به چهره شما بدهد.

اگر برای درمان پف زیر چشم خود به متخصصان بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید احتمالا بلفاروپلاستی پلک پایین با لیزر را به عنوان اولین گزینه به شما پیشنهاد می کنند. اما شاید برای شما هم سوال باشد که تفاوت روش بلفاروپلاستی سنتی و جراحی پلک با لیزر چیست؟

در این مقاله به تمام سوالات شما از جمله قیمت بلفاروپلاستی، روش جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین با لیزر و عوارض جانبی آن پاسخ می دهیم.

بلفاروپلاستی سنتی چیست؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک روشی محبوب در میان افراد بزرگسالی است که متوجه می شوند افتادگی پلک، هم دید آنها را مختل کرده و هم ظاهری همیشه خسته به آنها می دهد.

در روش بلفاروپلاستی سنتی، برشی بسیار نازک در چین طبیعی پلک بالا یا خط مژه پلک پایین ایجاد می شود. از طریق این برش، متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران قادر خواهد بود عضلات شل شده پلک را سفت کند و بافت اضافی را بردارد تا چشمان شما ظاهری جوانتر پیدا کنند.

بلفاروپلاستی پلک پایین، یک عمل جراحی ساده است که با استفاده از بی حس کننده موضعی انجام می گیرد و تکمیل آن کمتر از یک ساعت طول می کشد.


بیشتر بخوانید


جالب است بدانید که قیمت بلفاروپلاستی با لیزر از جراحی پلک به روش سنتی کمتر است.

بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

بلفاروپلاستی با لیزر طی چند سال گذشته با پیشرفت علم لیزر و استفاده از آن در جراحی معرفی شد که به عنوان یک روش درمانی کمتر تهاجمی نتایج قابل توجهی نسبت به بلفاروپلاستی سنتی ایجاد می کند.

بلفاروپلاستی پلک پایین با لیزر که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود، بدون زمان استراحت و دوره نقاهت است زیرا در این روش نیازی به استفاده از چاقوی جراحی و ابزارهای جراحی نیست.

استفاده از لیزر به متخصصان بهترین کلینیک زیبایی در تهران این امکان را می دهد که یک برش دقیق و تمیز در محل مورد نظر ایجاد کنند که جای زخم بسیار کوچکی بوجود می آورد و بهبودی آن نسبت به روش های سنتی بسیار سریعتر است.

مزایای بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

با بی حسی موضعی انجام می شود

استفاده از لیزر کانتور یا ابلیاتیو به مدیریت خونریزی حین جراحی کمک می کند

نتایج آن نسبت به جراحی پلک سنتی، بسیار بهتر است

زمان استراحت و دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به جراحی سنتی دارد

نتایج بلفاروپلاستی پلک پایین با لیزر به مدت طولانی حتی تا هفت سال پس از عمل باقی می ماند

قیمت بلفاروپلاستی با لیزر نسبت به جراحی پلک سنتی کمتر است.

بلفاروپلاستی پلک پایین برای چه کسانی مناسب است؟

بیمارانی که زیر چشم آنها پف زیادی دارد، چین و چروک های ظریف در اطراف پلک پایین آنها دیده می شود و چربی اضافی در پلک هایشان وجود دارد بهترین کاندید برای انجام بلفاروپلاستی با لیزر هستند.

کدام بهتر است: بلفاروپلاستی با لیزر یا جراحی سنتی؟

اگر نمی دانید کدام روش بلفاروپلاستی را انتخاب کنید بهتر است ابتدا به هدف از انجام این عمل جراحی توجه کنید. انتخاب روش مناسب به نوع مشکلاتی که باید درمان شود و انتظار شما از نتیجه عمل بستگی دارد.

بهترین راه برای اینکه بدانید کدام روش به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، مشاوره خصوصی با یکی از متخصصان بهترین کلینیک زیبایی در تهران است. متخصصین می توانند مزایا و معایب هر روش را ارزیابی کرده و بهترین روش را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنند.

هدف هر دو روش جراحی پلک و بلفاروپلاستی با لیزر، بهبود ظاهر چهره تان بدون ریسک بالا است. در برخی موارد، بلفاروپلاستی با لیزر بهترین گزینه برای دستیابی به این هدف است. اما در موارد دیگر، بیمار از بلفاروپلاستی پلک پایین به روش سنتی نتایج بهتری می گیرد.

مزایای بلفاروپلاستی با لیزر نسبت به روش سنتی

علاوه بر مزایایی که پیش از این به آن اشاره کردیم، بلفاروپلاستی با لیزر باعث کبودی و تورم کمتری پس از درمان در مقایسه با جراحی پلک سنتی می شود. پس از جراحی با لیزر، فقط به 7 تا 10 روز زمان برای بهبودی نیاز دارید. در حالیکه، حدود دو تا چهار هفته طول می کشد تا پس از جراحی پلک به روش سنتی کاملا بهبود یابید.

علاوه بر این، عمل لیفت پلک با لیزر باعث ایجاد جای زخم نمی شود، در حالی که بلفاروپلاستی پلک پایین جای زخم بر جای می گذارد .

قیمت بلفاروپلاستی پلک پایین به روش سنتی بیشتر از جراحی با لیزر است، پس اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید، بهتر است با مشورت جراح در بهترین کلینیک زیبایی در تهران این روش را انتخاب کنید.

چطور نتایج بهتری از بلفاروپلاستی پلک پایین بگیرم؟

برای اینکه مطمئن شوید جراحی با لیزر نتایج بهتری برای شما دارد یا روش سنتی، باید با جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشورت کنید. جراح در مورد شما اطلاعات لازم را کسب کرده، ارزیابی جامعی از وضعیت پلک ها و سایر اجزای صورت تان انجام داده و سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. سپس، مشخص می کند که کدام روش نتایج بهتری را برای شما خواهد داشت.

علاوه بر این، جراح متخصص، خطرات و عوارض جانبی مربوط به عمل بلفاروپلاستی با لیزر و جراحی پلک سنتی را به شما توضیح می دهد و زمانی را نیز برای پاسخگویی به نگرانی ها و سوالات مربوط به درمان، اختصاص می دهد، بنابراین می توانید درباره اینکه کدام روش، نتایج بهتری برای شما دارد و همچنین قیمت بلفاروپلاستی به هر دو روش از او سوالات خود را بپرسید.

متخصصین زیادی بلفاروپلاستی پلک پایین یا بالا را با روش سنتی یا با لیزر در سراسر کشور ارائه می دهند اما اگر می خواهید به بهترین نتایج دست یابید بهتر است عمل جراحی خود را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید