img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کاشت ابرو
9
آذر

ماندگاری کاشت ابرو


ماندگاری کاشت ابرو می تواند مادام العمر باشد و نتایج حاصل از آن تقریبا دائمی است.

ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو نوعی جراحی زیبایی برای پرپشت کردن ابروهای شماست. ماندگاری کاشت ابرو می تواند مادام العمر باشد و نتایج حاصل از آن تقریبا دائمی است. در این روش، جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران، فولیکول های مو را از پوست سر به ابروهای شما منتقل می کند.

افراد بسیاری از این روش به عنوان یک راه حل طولانی مدت استفاده کرده اند. بنابراین، می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران، نمونه کاشت ابرو روی زیباجویان را مشاهده کنید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی برای پرپشت نشان دادن ابروها است. در این روش، جراح بخش کوچکی از پوست سر شما را، معمولاً از بالای گوش، که می‌تواند بین ۲ تا ۱۵ فولیکول مو داشته باشد، برمی‌دارد. فولیکول های مو لوله های باریکی هستند که موجب رشد مو می شوند.


بیشتر بخوانید


جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران این فولیکول ها را به ابروهای شما منتقل می کند. هنگامی که پوست شما پس از جراحی بهبود یافت، موها در ناحیه ابرو رشد کرده و درنتیجه ابروها پرپشت تر به نظر می رسند.

ماندگاری کاشت ابرو بهبا این روش تقریبا دائمی است. برای مشاهده نمونه کاشت ابرو می توانید به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده اند، تاتوی ابروهای شان، کم رنگ شده یا می خواهند ابروهای پرتری داشته باشند، می توانند روش کاشت ابرو را انتخاب کنند.

کاشت ابرو طبیعی

اگر بیماری خاصی دارید که باعث ریزش مو می شود مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا اسکار روی پوست شما تأثیر گذاشته است، نیز می توانید پیوند ابرو را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید و از ماندگاری کاشت ابرو تا پایان عمر مطمئن باشید.

این روش بیشتر در بین زنان رایج است، اما برخی از مردان نیز از این روش زیبایی برای پر کردن ابروهای خود استفاده می کنند.

آیا ماندگاری کاشت ابرو طولانی است؟

بله، ماندگاری کاشت ابرو که یک نوع جراحی زیبایی است، تقریبا دائمی است البته نتیجه کاشت ابروی شما بستگی به این دارد که پیوند چقدر خوب انجام شده و فولیکول های مو چقدر با ناحیه ای که در آن کاشته شده اند، سازگار می شوند. نتیجه نهایی این پیوند می تواند تحت تأثیر سلامت کلی بدن شما و نحوه مراقبت از پوست تان پس از جراحی متفاوت باشد و حتی ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج نهایی را ببینید.

مراحل کاشت ابرو

مراحل پیوند ابرو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به صورت زیر است:

ابتدا، داروی بیهوشی به شما تزریق می شود تا حین عمل دردی احساس نکنید.

سپس جراح متخصص، موهای ناحیه اهداکننده را کوتاه می‌کند تا دسترسی به آن آسان‌تر شود. ناحیه اهداکننده بخشی از پوست سر شماست که پزشک آن را برای پیوند به ابروهای شما برمی دارد.

گرافت های مو که از ناحیه اهداکننده با یک ابزار تیز مخصوص یا چاقوی جراحی برداشته شده در ناحیه ابروها پیوند زده می شود و ناحیه اهدا کننده نیز بخیه می شود.

پس از اینکه گرافت های پیوند در جای خود قرار گرفتند، ناحیه پیوند نیز بخیه زده می شود.

نتیجه پیوند ابرو چندین ماه پس از انجام عمل کاشت مشاهده می شود اما شما می توانید تصاویری از قبل و بعد و نتایج چندین نمونه کاشت ابرو را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از عمل: چطور ماندگاری کاشت ابرو را افزایش دهیم؟

پس از جراحی کاشت ابرو، می توانید همان روز به خانه بروید. به ندرت نیاز است که پس از کاشت ابرو یک شب در کلینیک بمانید.

جراح، دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مراقبت از ناحیه تحت درمان به شما می دهد. برخی از دستورالعمل های مراقبت بعد از عمل پیوند که می تواند ماندگاری کاشت ابرو را افزایش دهد شامل موارد زیر می شود:

بعد از جراحی استراحت کافی داشته باشید.

تا زمانی که پزشک توصیه کرده پانسمان ها را از روی ابروهای خود برندارید.

تا زمانی که پزشک تایید نکرده در فعالیت های شدید شرکت نکنید.

داروهای مسکن را طبق تجویز پزشک مصرف کنید.

در زمان مشخص شده برای کشیدن بخیه ها به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.

هنگام شستن ناحیه پیوند مراقب باشید و احتیاط کنید.

جلسات بعدی را طبق برنامه ریزی به کلینیک مراجعه کنید تا روند بهبودی شما بررسی شود.

ریزش موهای تازه کاشته شده چند هفته پس از جراحی طبیعی است زیرا باعث می شود تا فضایی برای رشد موهای جدید ایجاد شود. ممکن است شش هفته تا چند ماه طول بکشد تا موهای جدید در ناحیه پیوند شده رشد کند.

آیا اثرات ماندگاری کاشت ابرو شامل رشد موهای ابرو نیز می شود؟

از آنجایی که موی کاشته شده در ناحیه ابرو از پوست سر خودتان گرفته شده به رشد خود ادامه می دهد بنابراین، پس از کاشت ابرو، ممکن است لازم باشد به طور مرتب موهای ابروی خود را کوتاه کنید تا طول موها را به اندازه دلخواهتان ثابت نگه دارید.

خطرات یا عوارض جانبی

مانند هر عمل زیبایی دیگری، احتمال بروز عوارض و خطراتی بعد از جراحی وجود دارد که می تواند شامل موارد زیر باشد:

جای زخم

درد

تورم

عفونت

کبودی

از دست دادن حس یا برخی فولیکول های مو در محل جراحی شده

جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران در مورد این خطرات و عوارض جانبی احتمالی این روش در جلسه مشاوره با شما صحبت خواهد کرد. اگر سؤالی در مورد این روش دارید یا می خواهید نمونه کاشت ابرو را در زیباجویان قبلی مشاهده کنید، می توانید با جراح خود در میان بگذارید.

کاشت ابرو با تراکم بالا

دوره نقاهت کاشت ابرو چقدر است؟

روند بهبود کاشت ابرو در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی، سریع تر است. طی چند هفته اول، می توانید به فعالیت های سبک بپردازید و سر کار بازگردید. در این مدت، ابروهای شما شروع به پوسته پوسته شدن می کند.

اکثر افراد می توانند فعالیت های شدید مانند ورزش حرفه ای را پس از چند هفته به صلاحدید پزشک متخصص انجام دهند اما اگر فعالیت‌های شما باعث خونریزی یا تورم شود حتما باید فعالیت را متوقف کرده و با پزشک خود تماس بگیرید.

6تا 12 هفته طول می کشد تا متوجه رشد موهای جدید در ناحیه پیوند شوید. ریزش مو از محل جراحی طبیعی است و موجب می شود رشد موهای جدید سریعتر انجام گیرد.

ماندگاری کاشت مو تقریبا دائمی است و تا پایان عمر نتایج رشد مو را در ناحیه ابرو مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید جهت اطمینان از نتایج این عمل زیبایی، تصاویر قبل و بعد نمونه کاشت ابرو را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ببینید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید