فرق مزوژل با فیلر زیرچشم

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تزریق مزوژل
12
آذر

فرق مزوژل با فیلر زیرچشم


مزوژل و فیلر هر دو درمان های موثری برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم هستند. به طور کلی پوست زیرچشم، بسیار ظریف بوده و از پوست هر ناحیه دیگری در بدن نازک تر و تقریباً 0.5 میلی متر است. اگر پوست اطراف چشم در برابر نور آفتاب و سایر عوامل خارجی محافظت نشود، خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی خیلی زودتر روی آن ظاهر می شوند.

از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست نیز می‌تواند باعث شود که سیاهی و گودی زیرچشم ایجاد شده و تیرگی ناخوشایندی در سراسر این ناحیه دیده شود که می‌تواند چهره شما را خسته و بیحال نشان دهد.

متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای اینکه روحی تازه به چشمان خسته شما بدهند، از روش های مزوژل و فیلر استفاده می کنند. اما آیا می دانید کدام روش برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم بهتر است؟ در این مقاله اطلاعات بیشتری درباره مزوژل، قیمت فیلر زیرچشم و نتایجی که می توانید از این روش های جوانسازی پوست انتظار داشته باشید، ارائه می دهیم.

آیا مزوژل برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم مناسب است؟

مزوتراپی برای جوانسازی پوست تمام نواحی بدن از جمله زیر چشم مناسب است. این درمان همچنین نتایج سایر روش های زیبایی مانند فیلر زیرچشم را تقویت می کند.


بیشتر بخوانید


مزوژل در بهترین کلینیک زیبایی در تهران یک روش غیر جراحی است که با تحریک کلاژن موجب جوانسازی پوست و رفع سیاهی و گودی زیرچشم شده و ظاهری درخشان و سرزنده را با آبرسانی بیشتر به پوست ایجاد می کند.

چه زمانی نتایج مزوژل برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم مشاهده می شود؟

شما می توانید تنها پس از یک جلسه درمانی مشاهده کنید که پوست زیر چشم شما سالم تر، روشن تر و جوان تر به نظر می رسد. البته یک دوره حداکثر 3 جلسه ای با فواصل منظم برای رسیدن به بهترین نتایج توصیه می شود و البته چند جلسه درمانی در طول سال نیز برای حفظ نتیجه رفع سیاهی و گودی زیرچشم مورد نیاز است.

رفع سیاهی زیر چشم

عوارض جانبی مزوتراپی

متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران پس از جلسه درمانی مزوژل، توصیه‌های مهمی را برای مراقبت‌ از پوست ارائه می‌دهند و معمولاً می‌توانید با خیال راحت و بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بازگردید.

البته پس از جلسه مزوژل ممکن است پوست زیر چشم شما کمی کبود و حساس شود که کاملا طبیعی است و پس از ۴۸ ساعت خودبخود از بین می رود.

کدام نواحی پوست با مزوژل، درمان می شود؟

مزوتراپی و فیلر زیر چشم بهترین نتایج را روی رفع سیاهی و گودی زیرچشم دارند با اینحال می توان از مزوتراپی برای بهبود نتایج تزریق فیلر زیر چشم و سایر نواحی صورت استفاده کرد.

آیا تزریق فیلر برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم مناسب است؟

با افزایش سن مشاهده حلقه های تیره کم عمق زیر چشم کاملا طبیعی است که موجب می شود چشمان شما خسته به نطر برسد و ظاهر چهره تان نیز پیرتر نشان داده شود.

برای مقابله با این مشکل طبیعی، می‌توان از تزریق فیلر برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم استفاده کرد تا نتیجه‌ای بسیار ظریف اما مؤثر ایجاد شود و چهره شما جوان‌تر و زیباتر به نظر برسد.

تزریق فیلر زیرچشم در بهترین کلینیک زیبایی در تهران باعث می‌شود که ناحیه زیر چشم شما حجیم‌تر و روشن‌تر شده و حلقه‌های تیره از بین بروند.

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم یک روش زیبایی همراه با تزریق است که برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم طراحی شده است. فیلر معمولا از اسید هیالورونیک، ماده ای که به طور طبیعی در بدن تولید می شود، ساخته شده و حالتی ژله ای دارد.

البته ممکن است فیلر زیر چشم از پرکننده های مختلفی مانند پلی ال-لاکتیک اسید یا هیدروکسی لاپاتیت کلسیم نیز تهیه شود.

تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

برای تزریق فیلر زیر چشم، از بی حسی موضعی استفاده می شود تا به کاهش هر گونه درد یا ناراحتی کمک کند. سپس متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران، فیلرها را به ناحیه زیر چشم و در صورت نیاز استخوان گونه تزریق می کند. کل این روش معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد و نسبتاً ساده و بدون درد است.

بعد از تزریق فیلر برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم چه انتظاراتی داشته باشیم؟

نتایج حاصل از تزریق پرکننده زیر چشم بلافاصله مشاهده می شود و زمان بهبودی یا دوره نقاهت خاصی ندارد، شما می توانید پس از جلسه درمانی، فعالیت های روزانه خود را شروع کنید. با این حال، ممکن است برخی از عوارض جانبی، از جمله تورم، قرمزی و کبودی در ناحیه تزریق دیده شود که در عرض 1 تا 2 روز فروکش می کنند.

آیا تزریق فیلر بی خطر است؟

بله، تزریق فیلر زیر چشم در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شوند، اما مواردی وجود دارد که این روش توصیه نمی شود. در جلسه مشاوره ای که قبل از انجام این عمل با متخصص خواهید داشت مشخص می شود که آیا تزریق فیلر برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم شما مناسب است یا خیر.

فیلر زیر چشم

فرق ماندگاری نتایج مزوژل با فیلر زیر چشم چیست؟

ماندگاری نتایج هر دو روش مزوژل و فیلر زیر چشم حدود 12تا18 ماه است. اگر نمی دانید کدام روش برای شما مناسب تر است می توانید در خصوص قیمت فیلر زیر چشم و مزوژل و همچنین ماندگاری نتایج آن روی پوست تان با متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشورت کنید.

تزریق فیلر زیر چشم و مزوژل برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، این روش برای افرادی که از گودی و سیاهی زیر چشم رنج می برند، بسیار مناسب است. سیاهی دور چشم عموماً ناشی از پیری،کم‌خوابی،کم‌آبی، سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراءبنفش است که تزریق پرکننده زیر چشم یا مزوژل این مشکل را حل می‌کند.

فرق قیمت فیلر زیر چشم با مزوژل چقدر است؟

قبل از انتخاب روش درمانی زیبایی، بهتر است یک مشاوره رایگان با متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران داشته باشید تا درمورد نتایجی که انتظار دارید و همچنین قیمت فیلر زیر چشم و مزوژل اطلاعات کاملی بدست آورید. متخصص، چهره شما را تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود کدام روش برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم شما مناسب تر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید