عوارض بلفاروپلاستی چیست؟ بررسی کاهش عوارض

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
عوارض بلفاروپلاستی
27
شهریور

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟ بررسی کاهش عوارض


اگر عمل جراحی بلفاروپلاستی در جای درست و زیر نظر پزشک حازق انجام نشود ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.برای آشنایی بیشتر با عوارض بلفاروپلاستی میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

عوارض بلفاروپلاستی

اگر شما هم به دلیل افتادگی پلک به فکر عمل بلفاروپلاستی افتاده اید؛ حتما به عوارض احتمالی و خطرات ناشی از این عمل فکر می کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی عمل بلفاروپلاستی و عوارض جراحی پلک بپردازیم و به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

بلفاروپلاستی چیست؟

برخی از ما ممکن است به هر دلیلی دچار افتادگی پلک شویم یا اینکه به صورت مادرزادی پلک افتاده داشته باشیم. در عمل بلفاروپلاستی، با برداشتن ماهیچه و چربی اضافی از روی پلک، افتادگی پلک را از بین می برد.

بلفاروپلاستی تنها یک عمل زیبایی نیست بلکه یک عمل درمانی هم محسوب می شود چون با رفع افتادگی پلک، فشار وارده از سوی پلک از روی چشم ها برداشته شده و موجب بهبود بینایی خواهد شد. با این حال عوارض جراحی پلک یکی از دغدغه هاییست که ذهن شما درگیر میکند.


بیشتر بخوانید


یکی از دلایل افتادگی پلک، افزایش سن است. با بالا رفتن سن، عضلات و چربی های اضافی بالای پلک دچار ضعف شده و به سمت پایین افتادگی پیدا می کنند. افتادگی پلک چهره شما را پیرتر نشان داده و به مرور زمان موجب ضعف در بینایی و فشار به چشم ها می شود.

بنابراین با انجام عمل بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید افتادگی پلک خود را از بین ببرید بدون اینکه نگران عوارض آن باشید.

عوارض جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به فکر عمل زیبایی و درمانی هستید باید درباره عوارض احتمالی ان هم اطلاعاتی داشته باشید. برخی از عوارض بلفاروپلاستی موقتی و طبیعی بوده و پس از مدتی از بین می روند؛ بنابراین نباید نگران آنها باشید.

اما برخی عوارض جراحی پلک غیر طبیعی بوده و در صورت طولانی شدن باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

به طور کلی یکی از اصلی ترین دلایل بروز عوارض خطرناک بلفاروپلاستی این است که این عمل حساس در مراکز غیر مجاز انجام می شود. اگر عمل بلفاروپلاستی را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید، دچار این مشکلات نخواهید شد.

بلفاروپلاستی پلک بالا

از جمله عوارض و خطرات احتمالی عمل جراحی پلک شامل موارد زیر است:

خشکی چشم

یکی از عوارض موقتی عمل بلفاروپلاستی، خشکی چشم است. این عارضه با استفاده از قطره چشم مخصوص، پماد یا قطره های روان کننده قابل درمان است و جای نگرانی نیست. با این حال در صورتی که خشکی چشم بیش از حد معمول ادامه پیدا کرد باید به پزشک مراجعه کنید.

آبریزش چشم

این عارضه هم موقتی بوده و پس از مدتی از بین می رود. در واقع به دلیل کوتاه شدن پلک و درد ناشی از عمل، تا مدتی نمی توانید به خوبی پلک بزنید و همین مسئله موجب آبریزش چشم می شود. پس نیازی نیست که نگران این عارضه باشید.

عدم توانایی در بستن چشم

در صورتی که عمل بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک تهران یا شهرستان ها به درستی انجام شده باشد و اندازه پلک برداشته شده مجاز باشد؛ پس از مدتی ناتوانی در بستن چشم ها رفع شده و پایدار نخواهد بود. اما در صورتی که میزان پلک برداشته بیش از حد مجاز باشد، ممکن است ناتوانی در بستن پلک یک عارضه دائمی باقی بماند.

ایجاد زخم روی پلک

اگر برای عمل بلفاروپلاستی به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید، دچار عوارض شدید و غیر قابل جبران عمل بلفاروپلاستی نخواهید شد. پزشک متخصص سعی دارد عمل را به گونه ای انجام دهد تا متحمل کمترین زخم و درد شوید؛ در واقع زخم های طبیعی پس از مدتی توسط پوست بسته شده و درمان می شوند. بنابراین زخم ناشی از عمل به زودی از بین رفته و نیازی نیست که نگران آن باشید.

بلفاروپلاستی پلک

آیا عمل بلفاروپلاستی خطرناک است؟

به نظر شما عمل بلفاروپلاستی خطرناک است؟ آیا به عوارض این عمل فکر کرده اید؟ به نظر شما تاثیر عمل بلفاروپلاستی در بهبود بینایی چقدر است؟

در واقع عمل بلفاروپلاستی جزو عمل های ساده و با عوارض کم به شمار می رود. با این حال از آن جایی که چشم عضو حساسی در بدن محسوب می شود، هرگونه عمل مربوط به چشم استرس زا بوده و می تواند روی آن تاثیر منفی داشته باشد.

در صورتی که عمل جراحی پلک را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید؛ عوارض آن کوتاه مدت و پس از مدتی به طور کامل از بین خواهد رفت. همچنین با این عمل، زیبایی ظاهری و بهبود بینایی خود را به دست می آورید.

عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین چیست؟

یکی دیگر از سوالات پر تکرار در زمینه عوارض بلفاروپلاستی، عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین بوده است. از جمله عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تورم و کبودی

ناتوانی در بستن چشم ها

خشکی چشم

آبریزش چشم به دلیل ناتوانی در بستن پلک

تاری دید

دوبینی

زخم روی پلک

تحریک قرنیه

چگونه عوارض جراحی پلک را کاهش دهیم؟

اگر شما هم دوست دارید با عمل بلفاروپلاستی، زیبایی و سلامتی را به چشمان خود هدیه دهید ولی از عوارض و خطرات احتمالی آن نگران هستید؛ بهتر است به فکر راهی باشید تا این عوارض را کاهش دهید.

اولین قدم برای کاهش عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین، این است که به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید. با مراجعه به ژاواکلینیک؛ تحت نظر بهترین جراحان و پزشکان کشور این عمل را انجام داده و با کمترین عوارض به سوی بهبودی پیش می روید.

دومین قدم در کاهش عوارض ناشی از بلفاروپلاستی این است که اقدامات بهداشتی لازم را پیش از عمل و بعد از عمل را مطالعه کرده و به درستی انجام دهید. در صورتی که به دستورات پزشک بی اعتنایی کنید، ممکن است عوارض موقت عمل بلفاروپلاستی تبدیل به عوارض دائمی شوند.

سومین قدم در کاهش عوارض بلفاروپلاستی این است که از داروها، پمادها و قطره های چشم مخصوص تجویز شده توسط پزشک در زمان مقرر و به میزان لازم استفاده کنید تا هر چه زودتر عوارض ناشی از عمل از بین برود و دردتان تسکین پیدا کند.

نمونه جراحی بلفاروپلاستی

کلام آخر

در این مقاله به بررسی عمل بلفاروپلاستی و عوارض ناشی از آن پرداختیم. همچنین با بررسی تعدادی از پرتکرار ترین سوالات شما، سعی در برطرف کردن نگرانی شما داشتیم. اگر به فکر یک عمل بدون درد و با حداقل عوارض هستید به تیم مجرب ما در ژاوا کلینیک اعتماد کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید