زاویه سازی صورت با فیلر

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
زاویه سازی صورت
8
آبان

زاویه سازی صورت با فیلر


آیا می دانستید که زاویه فک شما با گذشت زمان تغییر می کند؟ این تغییر، یک بخش طبیعی از روند پیری و افزایش سن است زیرا همه ما به تدریج، استخوان و بافت نرم خود را از دست می دهیم و در نهایت چهره مان پیر می شود.

اما چطور می توان از این تغییر چهره جلوگیری کرد؟ خوشبختانه ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم که موجب شده بهترین کلینیک زیبایی در تهران بتواند روش هایی مانند تزریق فیلر چانه یا فیلر زاویه فک را برای مقابله با این تغییرات ارائه دهد.

در ادامه بیشتر درباره این روش های درمانی زیبایی توضیح می دهیم.

فیلر زاویه فک چیست؟

فیلر زاویه فک یک عمل زیبایی غیرجراحی است که توسط متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود. با تزریق این فیلر، ناحیه فک و به طور کلی چهره شما ظاهر بسیار بهتری پیدا می کند.

مواد بی خطر فیلر در زیر پوست شما تزریق می شود که پوست شما را حجیم تر و صاف تر خواهد کرد. پس از تزریق فیلر، چهره شما جوان تر به نظر می رسد.


بیشتر بخوانید


چه کسانی به فیلر زاویه فک نیاز دارند؟

محدودیت خاصی برای استفاده از انواع فیلر و پرکننده پوست وجود ندارد. در صورتیکه بخواهید:

به خط فک خود حجم دهید.

بین خط فک و گردن خود فاصله مشخص تری ایجاد کنید.

به خط فک خود زاویه تندتری بدهید.

ظاهری جوان تر داشته باشید.

خط فک خود را متقارن تر کنید.

اثرات پیری مانند افتادگی پوست و چین و چروک را کاهش دهید .

چین ها یا خطوط ریز در فک تان را برطرف کنید.

می توانید به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کرده و از خدمات فیلر زاویه فک یا تزریق فیلر چانه برای جوانسازی چهره خود استفاده کنید.

تزریق فیلر زوایه

ماندگاری پرکننده های زاویه فک چقدر است؟

با گذشت زمان، بدن شما به طور طبیعی فیلر ها را تجزیه کرده و جذب می کند. مدت زمان ماندگاری تزریق فیلر چانه و فک به نوع آنها بستگی دارد. به عنوان مثال:

پرکننده کلسیم هیدروکسیل آپاتیت (CaHA) تا 12 ماه ماندگاری دارد.

ماندگاری پرکننده هیالورونیک اسید 6 تا 12 ماه (و گاهی تا دو سال) است.

نتایج تزریق PMMA پنج سال دوام می آورد.

آیا تزریق فیلر چانه همزمان با پرکننده زاویه فک انجام می شود؟

نوع روش درمانی زیبایی به هدف شما از دریافت خدمات در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بستگی دارد. متخصص ممکن است تزریق فیلر چانه را علاوه بر پرکننده زاویه فک توصیه کند. حتی ممکن است روش های زیبایی غیر جراحی دیگری نیز به شما توصیه شود، از جمله:

تزریق بوتاکس (Botox®).

بزرگ کردن لب یا تزریق فیلر لب.

لیفت پوست با دستگاه

و غیره

چه کسانی نباید فیلر فک دریافت کنند؟

در صورت داشتن بیماری های زیر نباید از تزریق فیلر چانه و فک استفاده کنید:

تبخال (ویروس هرپس سیمپلکس نوع 1).

بیماری های بافت همبند مانند لوپوس یا اسکلرودرمی.

عفونت در ناحیه فک یا چانه و لبها

دیابت کنترل نشده

تزریق فیلر چانه و فک چگونه انجام می شود؟

تزریق فیلر چانه، یک عمل سرپایی است که 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. بعد از درمان خیلی زود به خانه می روید.

برای انجام فیلر زاویه فک، متخصص، ابتدا پوست شما را تمیز کرده و از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده می کند. برخی از پرکننده ها نیز حاوی یک عامل بی حس کننده برای کاهش درد شما هستند.

سپس متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران از یک سوزن بسیار نازک برای تزریق مقادیر کمی فیلر در زیر پوست شما استفاده می کند. ممکن است کمی احساس نیشگون گرفتن یا سوزن سوزن شدن را داشته باشید، اما این روش اصلا دردناک نیست.

مزایای تزریق فیلر چانه

با افزایش سن و تاثیر جاذبه زمین روی استخوان های فک، زوایای آن تغییر کرده و حالت خود را از دست می دهند، در نتیجه قسمت پایین صورت تغییر شکل می دهد. با کاهش کلاژن و الاستین، میزان چربی زیر پوست صورت ما به مرور زمان تغییر می‌کند که می‌تواند منجر به افتادگی و شل شدن آن شود. در برخی افراد، چانه به سمت گردن فرو می رود و زاویه فک تغییر می کند.

مهمترین مزیت تزریق فیلر زاویه فک به زیر پوست، ترمیم خط فک و بازگرداندن ظاهر طبیعی آن است که یک راه عالی برای کانتورینگ فک به شمار می آید.

تزریق فیلر چانه، افتادگی پوست در ناحیه فک را برطرف کرده و موجب می شود گردن شما مشخص تر شود.

مزیت دیگر این روش، غیرتهاجمی بودن آن است که هیچگونه عارضه جانبی ایجاد نکرده و انجام آن نیاز به بیهوشی ندارد.

فیلر زاویه فک برای ایجاد یک چهره متقارن عالی است.

تزریق فیلر چانه

آیا تزریق فیلر چانه برای مردان مناسب است؟

فیلر فک برای همه مردانی که به دنبال ایجاد تقارن در زوایای فک خود هستند، مناسب است. یک خط فک مربعی چهره مردانه ای به شما می بخشد که شما را جذاب تر و خوش استیل تر نشان خواهد داد.

فیلر زاویه فک برای هر نوع صورتی مناسب است. تفاوتی ندارد چهره مثلثی، بیضی یا گرد داشته باشید، در هر صورت با تزریق فیلر چانه می توانید زاویه فک دلخواهتان را ایجاد کرده و چهره خود را مردانه تر کنید.

تفاوت فیلر زاویه فک برای مردان و زنان چیست؟

فیلر زاویه فک در مردان، بیشتر برای تغییر ساختار استخوان فک به شکل مربعی مردانه، ایجاد زوایا و خطوط مشخص برای نشان دادن یک زاویه فک قوی و مستحکم، انجام می شود تا چهره آنها صلابت و مرادنگی بیشتری پیدا کند.

درحالیکه تزریق فیلر چانه در زنان، ظریف تر انجام می شود و هدف آن بازگرداندن زاویه فک به حالت قبل و جوان تر نشان دادن چهره است.

تزریق فیلر چانه توسط متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران

اگر می خواهید علائم پیری را از بین ببرید و ظاهری جوان تر داشته باشید، بهتر است از از جدیدترین تکنیک‌های بهترین کلینیک زیبایی در تهران استفاده کنید و تحت نظر متخصصان حرفه ای و مجرب، اقدام به تزریق فیلر فک و چانه کنید تا با نتیجه دلخواهتان برسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید