جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین چیست؟رفع پف و هزینه جراحی

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جراحی پلک پایین
11
مهر

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین چیست؟رفع پف و هزینه جراحی


جراحی پلک پایین که به عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی نسبتا رایج است که می تواند ظاهر افتادگی یا پایین بودن پلک ها را بهبود بخشد. آن همچنین می تواند مشکلات ناشی از پوست اضافی دور چشم را برطرف کند.

لازم به ذکر است که این یک روش نسبتا ساده و جزئی است، اما بسیاری از مردم درک درستی از انجام جراحی در نزدیکی چشم خود نداشته و نگران می شوند.

اما برای اینکه از نگرانی شما کاسته شود و یک جراحی ایده آل را تجربه نمایید، می توانید به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید، مرکزی که تمام جنبه های جراحی زیبایی و ترمیمی تخصص دارد.س

در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه این روش می‌توان برای شما مفید باشد، شامل چه مواردی شده و قیمت جراحی پلک پایین چقدر است.

چرا برخی از افراد به جراحی پلک پایین نیاز دارند؟

با افزایش سن، پوست اطراف چشم ‌ها و پلک‌ ها می‌تواند دچار افتادگی شود. این وضعیت باعث ایجاد کیسه های پف دار یا سنگین می شود. برخی از افراد همچنین دارای چربی اضافی در اطراف چشم خود بوده که همان ظاهر خسته و افتادگی پلک را به همراه دارد.


بیشتر بخوانید


پوست اضافی اطراف چشم همچنین می تواند به دلیل آلرژی های طولانی مدت یا عفونت هایی باشد که باعث کشش پوست می شود، یا سیگار کشیدن یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی.

گاهی اوقات، این پوست اضافی می‌تواند سنگین باشد و باز کردن چشم‌ ها را دشوار ساخته و بر بینایی تاثیر بگذارد. گاهی اوقات، برخی از افراد ظاهر پلک های افتاده خود را به هیچ وجه دوست ندارند.

در هر صورت، جراحی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای برداشتن پوست یا چربی اضافی پلک ها که بلفاروپلاستی نامیده می شود، می تواند از نظر پزشکی، زیبایی یا هر دو کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت جراحی پلک پایین می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

فرآیند جراحی پلک پایین

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین بر روی پلک‌ های افتاده انجام می‌شود تا به اصلاح شلی و افتادگی پوست نیز و پف چشم بین مژه‌ های پایین و بالای گونه ‌ها کمک نماید. همچنین می‌ تواند در اصلاح پوست تیره‌ زیر چشمان موثر باشد.

با جراحی پلک پایین در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، جراح متخصص برشی را درست در داخل پلک پایین یا زیر خط مژه پایین ایجاد می کند.

سپس پوست شل و بافت چربی را که باعث افتادگی پلک های پایین و سنگین به نظر می رسد از بین می برد. سپس ممکن است از بخیه های قابل جذب برای بستن محل برش استفاده نماید. در صورت بخیه های معمولی، آنها توسط تیم جراحی در حدود یک هفته بعد برداشته می شود.

جراحی پلک پایین یا بلفاروپلاستی معمولاً بیشتر از جراحی پلک بالایی طول کشیده و ممکن است تا دو ساعت زمان ببرد.

عمل جراحی پلک پایین

عوارض بلفاروپلاستی

قطعا هیچ روشی بدون خطر نیست، اما عوارض بلفاروپلاستی بسیار نادر است. اگر یک جراح معتبر این کار را انجام دهد و شما دستورالعمل های مراقبت های پس از آن را به دقت دنبال کنید، احتمالاً بهبودی کامل خواهید داشت.

با این حال، در موارد نادر عوارضی مانند خونریزی، خشکی چشم، عفونت و عدم تقارن رخ می دهد. خوشبختانه، این موارد استثنایی نادر هستند.

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین برای کسانی که خواهان ظاهری جوان و زیبا هستند مزایای بیشماری دارد، از جمله:

- جوان تر به نظر می رسید

یکی از دلایل رایجی که افراد به دنبال انجام بلفاروپلاستی هستند، جوان تر به نظر رسیدن است. با افزایش سن، پوست پلک ما اغلب یکی از اولین مکان هایی است که متوجه علائم پیری می شویم، زیرا فیبرهای الاستیک پوست از بین می روند و سطح کلاژن ما کاهش می یابد.

- کمتر خسته به نظر می رسید

سنگینی پلک ها و وجود پف زیر چشم معمولاً ظاهری خسته و فرسوده به افراد می بخشد. علاوه بر این، پلک پایین می‌تواند باعث شود چشم ‌ها تا حدی بسته به نظر برسند و همین بر ظاهر خسته و خواب‌آلود می ‌افزاید.

- اعتماد به نفس شما افزایش می یابد

اگر ظاهر شما باعث می شود احساس خود آگاهی کرده و به طور کلی از ظاهر چشمان خود ناراضی هستید، جراحی پلک پایین می تواند راه حل موثری باشد.

- پیشانی صاف

برای کسانی که پلک بالایی آنها بر میدان دید آنها تاثیر می گذارد، ممکن است اغلب مجبور شوند برای بهتر دیدن ابروها را بالا ببرند. پس از انجام بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، چین و چروک پیشانی نیز بهبود می یابد.

- تصحیح اختلالات بینایی

در برخی از افراد، افتادگی پوست پلک بالا می‌تواند باعث مشکلات بینایی شود، زیرا پوست می‌تواند میدان بینایی را مسدود کند و انجام فعالیت‌های عادی روزانه را دشوار کند.

بلفاروپلاستی علاوه بر اینکه یک عمل زیبایی است، یک عمل کاربردی نیز بوده و برای کمک به رفع انسداد و بهبود بینایی انجام می شود.

- نتایج طولانی مدت

بر خلاف بسیاری از روش های زیبایی و محصولات ضد پیری، عمل بلفاروپلاستی راه حلی طولانی مدت برای چشم های خسته ارائه می دهد. از آنجایی که نتایج درازمدت هستند، اکثر بیماران نیازی به مراجعه مجدد برای تکرار عمل نخواهند داشت.

قیمت جراحی پلک پایین

از آنجایی که عمل پلک افتاده معمولا کمی پیچیده تر است و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، قیمت جراحی پلک پایین کمی بالاتر است. این جراحی به ندرت برای اهداف کاربردی انجام می شود و قیمت آن معمولا تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر، تخصص و تجربه جراح، موقعیت کلینیک زیبایی در تهران و ... می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید