img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
خط خنده
19
آذر

تزریق فیلر خط خنده


خط لبخند به خطوطی گفته می شود که در دو طرف دهان قرار دارند و زمانی که یک فرد لبخند می زند بیشتر به چشم می آیند. خطوط لبخند که با نام نازولبیال شناخته می شوند، با افزایش سن عمیق تر شده و بیشتر به چشم می‌آیند. در برخی از افراد، این خطوط تا کنار بینی و در برخی دیگر تا چانه امتداد می یابند که گاهی به آن خطوط ماریونت نیز گفته می شود. برای رفع خط خنده می توان از روش هایی مانند تزریق فیلر یا بهترین مارک ژل در کلینیک زیبایی در قیطریه استفاده کرد.

چه عواملی در ایجاد خط خنده نقش دارند؟

با افزایش سن، حالات صورت می تواند باعث ایجاد چین و چروک های عمیق تر شود. همانطور که اخم کردن مکرر می تواند باعث ایجاد خطوط در نزدیکی ابرو شود، لبخند زدن نیز می تواند چین های نازولبیال را عمیق تر کند.
خطوط لبخند در اثر عوامل مختلفی عمیق تر می شوند، از جمله:
قرار گرفتن در معرض نور خورشید که به پوست آسیب می رساند و باعث ایجاد چین و چروک و تغییر در بافت می شود
از دست دادن کلاژن با افزایش سن که باعث می شود پوست ضعیف و نازک به نظر برسد
از دست دادن چربی، که می‌تواند منجر به آویزان شدن گونه‌ها و نواحی مجاور آن شود
عوامل دیگری نیز در تسریع پیری پوست و عمیق تر شدن خطوط لبخند نقش دارند که عبارتند از:
سیگار کشیدن
قرار گرفتن در معرض آلاینده های محیطی
کاهش وزن سریع یا نوسانات مکرر وزن
رفع خط لبخند با تزریق فیلر یک روش زیبایی است، اما عامل خطری برای هیچ بیماری دیگری نمی باشد و لزوماً نیازی به درمان ندارند.

آیا رفع خط خنده با تزریق ژل و فیلر امکان پذیر است؟

برخی از افرادی که متوجه می‌شوند خطوط لبخند آن‌ها عمیق تر شده است، ممکن است ترجیح دهند آنها را از بین ببرند. برخی از روش های رفع خط لبخند می توانند عمق این خطوط را کاهش دهند یا آنها را از بین ببرند.


بیشتر بخوانید


چین های نازولبیال همیشه باید با احتیاط پر شوند. همچنین باید مراقب بود که مواد نامناسبی در این ناحیه تزریق نشود. متخصصین کلینیک زیبایی در قیطریه معتقدند که همیشه باید از بهترین مارک ژل برای رفع خط خنده استفاده شود و فیلر های دائمی مانند سیلیکون و پلیمرهای سیلیکونی مورد استفاده قرار نگیرد.
خطوط لبخند در پوست و بافت، عمیق تر از خطوط یا چین و چروک های دیگر هستند. خط خنده می تواند خفیف، متوسط و شدید باشد که رفع هر کدام به نوع متفاوتی از پرکننده های پوستی نیاز دارد.
چین‌های نازولبیال خفیف تا متوسط به انعطاف‌پذیری بیشتری نیاز دارند تا امکان حرکت طبیعی در اطراف دهان وجود داشته باشد، و باید حجم کمتری از ژل یا فیلر برای رفع خنده و کاهش خطوط تزریق شود.
خطوط لبخند شدید نیاز به تزریق فیلر متراکم تری دارند تا حجم بیشتری در بافت ایجاد کند. پزشکان کلینیک زیبایی در قیطریه می‌توانند بهترین مارک ژل را برای رفع خط خنده شما تزریق کنند تا ظاهری جوان‌تر و شاداب تر داشته باشید.

فیلر خط خنده

ماندگاری رفع خط خنده با فیلر چقدر است؟

تزریق فیلر خط لبخند می تواند ظاهر چهره شما را طی یک درمان سریع بهبود بخشد. ماندگاری فیلر درصورتیکه از بهترین مارک ژل استفاده شود می تواند از چند ماه تا بیش از یک سال باشد.

عوارض جانبی تزریق فیلر برای خطوط لبخند

رفع خط خنده با تزریق فیلر، عوارض جانبی خاصی ندارد و بعد از عمل نیازی به استراحت نیست. شایع ترین عوارض آن، شامل تورم یا قرمزی در ناحیه تزریق است.
ممکن است بلافاصله پس از درمان دچار کبودی و تورم جزئی شوید. اینها معمولاً در عرض چند روز ناپدید می شوند، اما گاهی اوقات ممکن است تا یک هفته ادامه داشته باشند. شما می توانید بلافاصله فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرید، با این تفاوت که باید یک یا دو روز در معرض گرما و آفتاب قرار نگیرید. احتمال تورم در بیماران جوان و کبودی در بیماران بالای 35 سال بیشتر است.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق فیلر خط خنده هستند؟

توصیه می شود که فیلرهای پوستی برای بیماران زیر 18 سال تزریق نشود. بیمارانی که کاندید مناسبی برای رفع خط خنده با فیلر نیستند شامل بیمارانی می شوند که:
دارای اختلالات خونریزی باشند،
باردار یا شیرده باشند،
داروهای رقیق کننده خون مصرف کنند،
به لیدوکائین، عامل بی حس کننده مورد استفاده حین تزریق، حساسیت داشته باشند.

تزریق فیلر خط خنده چگونه انجام می شود؟

بسیاری از خانم ها و آقایان تزریق فیلر را برای رفع خط خنده انتخاب می کنند زیرا سریع و موثر است و زمان بهبودی آن نیز بسیار کوتاه می باشد.
در کلینیک زیبایی ژاوا، تزریق بهترین مارک ژل با استفاده از سوزن بسیار ظریف، انجام می شود و برای جلوگیری از هر گونه درد و ناراحتی از کرم بی حس کننده، استفاده می شود تا راحتی بیماران تضمین شود.
کل جلسه تزریق فیلر برای رفع خط خنده معمولا در کمتر از 30 تا 40 دقیقه کامل می شود.

خط خنده

آمادگی قبل از تزریق فیلر

چند هفته قبل از تزریق بهترین مارک ژل برای رفع خط خنده از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا از آسیب دیدن پوستتان جلوگیری نمایید.
استفاده از آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و دوزهای بالای مکمل‌های ویتامین E را متوقف کنید زیرا ممکن است کبودی و خونریزی را در محل تزریق افزایش دهند.

تزریق بهترین مارک ژل چگونه به رفع خط خنده کمک می کند؟

اگرچه هر پرکننده پوستی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، به طور کلی، بیشتر فیلرهای پوستی با جایگزینی کلاژن از دست رفته یا تحریک بدن برای تولید کلاژن طبیعی، به جوانسازی پوست و رفع خطوط لبخند کمک می کنند.
اثر تزریق بهترین مارک ژل برای رفع خط خنده در کلینیک زیبایی قیطریه تقریباً آنی است و از چند ماه تا یک یا دو سال باقی می‌ماند.
اگر خطوط لبخند اطراف دهان و بینی موجب شده چهره تان پیر تر به نظر برسد، می توانید با تزریق بهترین مارک ژل در کلینیک زیبایی در قیطریه آنها را از بین ببرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید