جراحی لیفت صورت با اندوتاین | هزینه و قیمت

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جراحی لیفت صورت
15
آذر

جراحی لیفت صورت با اندوتاین | هزینه و قیمت


شلی پوست و افتادگی گونه‌ها نشانه‌های رایج پیری هستند که با افزایش سن روی پوست صورت ظاهر شده و چهره شما را خسته و بی حال نشان می دهند. این تغییرات در سنین بالا طبیعی هستند، اما ممکن است خیلی زودتر از آنچه انتظارش را داشتید روی پوست شما دیده شود. به همین دلیل است که روش‌های جراحی لیفت صورت برای ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر بسیار پرطرفدار شده اند. البته زمانی که نشانه های پیری در مراحل اولیه خود قرار داشته و محدود باشد، متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه ممکن است به جای جراحی تهاجمی و گسترده، روش اندوتاین را به شما پیشنهاد دهد.

با استفاده از تکنیک اندوتاین، جراح می تواند عوارض جانبی جراحی لیفت صورت مانند جای زخم و آسیب به بافت های اطراف را به حداقل رسانده و در عین حال ظاهر زیباتری به گونه ها و سایر نواحی صورت بدهد.

اندوتاین چیست؟

اندوتاین، روش جدید جراحی لیفت صورت برای رفع علائم پیری در صورت است که با استفاده از ایمپلنت موقت یک نوار نازک با پنج نخ کوچک در یک انتهای آن در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه انجام می شود که موقعیت پوست و بافت‌های زیر پوستی را تغییر می دهد.

ایمپلنت از طریق یک برش کوچک که معمولاً در پشت خط مو پنهان می شود به ناحیه گونه در زیر بافت های نرم وارد می شود و با نگه داشتن این بافت ها در جای خود می تواند پوست را سفت کرده، گونه ها را فرم دهی و چین و چروک های ناحیه صورت را کاهش دهد.


بیشتر بخوانید


ایمپلنت اندوتاین از اسید پلی لاکتیک تشکیل شده که از مواد طبیعی مانند نشاسته ذرت به دست می آید و بنابراین به مرور زمان بدون هیچگونه ضرری توسط بدن جذب می شود. تا زمانی که این ماده جذب بدن نشده باشد، بافت های اطراف در موقعیت جدید و ثابت خود باقی می مانند.

مراحل جراحی لیفت صورت به روش اندوتاین

اندوتاین طی مراحل زیر انجام می شود:

ابتدا جراح بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه از بیهوشی عمومی استفاده می کند، البته ممکن است با توجه به شرایط شما از بی‌حسی موضعی و تزریق آرام‌بخش نیز در حین جراحی لیفت صورت به روش اندوتاین استفاده شود.

قبل از قرار دادن ایمپلنت یک یا دو برش کوچک بالاتر از خط مو، نزدیک به گونه ایجاد شده و بافت های نرم به آرامی از روی استخوان گونه برداشته می شوند. سپس ایمپلنت اندوتاین از طریق این برش ها زیر بافت ها قرار می گیرد. یک دوربین کوچک به نام آندوسکوپ معمولاً برای کمک به قرارگیری درست ایمپلنت در بافت های گونه استفاده می شود.

بافت های گونه با استفاده از نخ های کوچک اندوتاین در جای خود ثابت می شوند. سپس دستگاه به یک طرف و به سمت بالا کشیده می شود تا محل قرارگیری پوست، ماهیچه و چربی تغییر یابد.

محل برش، بخیه شده و ایمپلنت اندوتاین زیر بافت ها باقی می ماند تا محل جراحی لیفت صورت بهبود یابد.

مدت زمان جراحی لیفت صورت به روش اندوتاین چقدر است؟

کل فرآیند جراحی لیفت صورت برای قرار دادن اندوتاین در یک طرف صورت حدود 90 دقیقه یا کمتر طول می کشد، البته لیفت هر دو طرف صورت به زمان بیشتری نیاز دارد.

مزایای جراحی لیفت صورت با اندوتاین

در مقایسه با جراحی لیفت صورت تهاجمی، تکنیک اندوتاین مزایای متعددی را برای زیباجویان دارد:

ظاهری جوان تر با روش کم تهاجمی

لیفت اندوتاین می‌تواند به روشی کم تهاجمی تر، نتایجی مشابه با سایر روش‌های جراحی لیفت صورت ایجاد کند، مانند گونه‌های پرتر، پوست صاف‌تر، چین‌وچروک‌ها و خطوط کمتر در اطراف بینی و دهان.

نتایج طولانی مدت

در مقایسه با یک روش غیرتهاجمی مانند تزریق فیلر در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه، که معمولا نتایج آن بیش از یک سال دوام ندارد، نتایج لیفت صورت با اندوتاین می تواند هفت سال یا بیشتر باقی بماند و ماندگاری آن به جراحی لیفت صورت تهاجمی نزدیک تر است.

کنترل دقیق بر نتایج

مشاهده اثرات جراحی لیفت صورت تا هفته‌ها پس از بهبودی امکان پذیر نیست در حالیکه پس از انجام اندوتاین در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه، زیباجو می‌تواند فوراً اثرات کاشت ایمپلنت را ببیند.

عوارض جانبی کمتر

تکنیک اندوتاین، بافت های صورت را به طور یکنواخت در جای خود ثابت نگهداشته و با کمترین عوارض جانب ظاهری صاف و طبیعی ایجاد می کند.این روش جراحی لیفت صورت به عنوان یک روش سرپایی شناخته می شود که پس از انجام آن، بیمار می تواند با کمک یکی از دوستان یا اعضای خانواده بلافاصله پس از جراحی به خانه بازگردند.

بهبودی آسان‌تر

جراحی لیفت صورت به روش اندوتاین بسیار سریع‌تر از جراحی تهاجمی انجام می شود و آسیب کمتری به بافت ها وارد می کند که منجر به عوارض جانبی کمتر و بهبودی سریعتر می‌شود.

اندوتاین

ماندگاری اندوتاین چقدر است؟

پس از جراحی لیفت صورت به روش اندوتاین در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه معمولاً 30 تا 60 روز طول می کشد تا بافت بلند شده به استخوان بچسبد. ایمپلنت های اندوتاین به تدریج طی 6 تا 12 ماه حل شده و موجب تثبیت بافت در محل جدید خود به استخوان می شوند. ماندگاری روش اندوتاین حدود ۷ سال است و از سایر روش های لیفت صورت بدون جراحی بسیار بیشتر است.

ایمپلنت های اندوتاین، بی خطر هستند؟

ایمپلنت های اندوتاین از ماده اسید لاکتیک ساخته شده اند. این مواد گیاهی به طور طبیعی جذب بدن شده و هیچگونه ضرری برای بدن انسان ندارند. نوک ایمپلنت ها گرد هستند تا درد و ناراحتی را هنگام اتصال به بافت گونه ایجاد کنند.

آیا جراحی لیفت صورت اندوتاین برای من مناسب است؟

اگر پوست گونه‌هایتان به علت افزایش سن، آویزان شده یا فرم خود را از دست داده، اگر زیر پلک‌هایتان پف کرده و چین‌ و چروک بین چشم‌ها و گونه‌هایتان افزایش یافته یا اگر خطوط از گوشه‌های بینی تا گوشه‌های دهان عمیق‌تر شده‌اند، احتمالاً کاندیدای خوبی برای جراحی لیفت صورت به روش اندوتاین هستید. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر، مشورت با جراح پلاستیک بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید